Calle skrev:jag saknar alla gånger som Xander och Cordy spontant börjat kyssa varandra, några av mina favoriter i alla fall.
AKS skrev:Okej, har precis sett om Beneath You och att Spike som lutar sig mot korset (och hela scenen innan dess) inte är med på denna lista (vad jag sett) gör att jag blir lite upprörd. Inte ett av de *50* bästa ögonblicken?! Jaja, alla tycker vi olika, men herregud...
latarmig skrev:Håller fullständigt med JRT. Om jag hade skapat en lista över de mest pinsamma ögonblicken i Buffy så hade
sexscenerna mellan Buffy och Riley hamnat högt på den listan. Mycket troligt så hade de scenerna hamnat allra högst upp.
Å andra sidan kan jag inte helt fördömma avsnittet, även om själva idén att Buffys och Rileys sex är så speciellt att det förändrar verkligheten för dem i närheten är "a big turn off". Det finns scener som kompenserar. Att få höra Giles tolkning av The Who's "Behind Blue Eyes" är värt vilka pinsamheter som helst. Han är en underbar sångare. Den scenen borde vara med på listan över de bästa stunderna istället.
Off skrev:VelocityBoy.Naughty
VelocityBoy skrev:Det finns ju tom ett "eat me"-skämt i serien, Buffys cookie-dough speach, så jag känner mig inte alltför vulgär
sharatec skrev:Liten spoiler 7x10
Två, om man räknar med "Does she eat?" i Bring on the night. Men det kanske bara är jag som vantolkar saker och ting?
sharatec skrev:VelocityBoy> På min DVD har de dessutom översatt "Does she eat?" till "Är hon sugen?". Översättaren hakar tydligen på, i alla fall...
sharatec skrev:Spoiler - småsnuskiga skämt - 7x22
När du kollar upp det så kan du ju även roa dig med att se hur de har översatt Willows kommentar om Kennedys piercade tunga i Chosen; på min DVD har de lyckats få "My girlfriend has a pierced tongue (sp?)" till "Min flickvän har ett hål i tungan." Hur tusan tänker de, egentligen?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare