Vilke Big Bad är det biggaste badasta? Hehe...

Jodokast skrev:Angelus lätt men beror mycket på hur David Boreanz spelar honom. Han är kusligt övertygande i säsong 2. Sen finns det season baddies som har gjort värre grejer än honom. Men han försökte verkligen krossa buffys hjärta och vad kan vara värre än det.
Capt. Peroxide skrev:Alltså... Vem har röstat på The Trio?
Crashdummie skrev:Hmmm, som sagt, har tyvärr inte sett alla delar av Buffy
JillValentine skrev:Jodokast skrev:Angelus lätt men beror mycket på hur David Boreanz spelar honom. Han är kusligt övertygande i säsong 2. Sen finns det season baddies som har gjort värre grejer än honom. Men han försökte verkligen krossa buffys hjärta och vad kan vara värre än det.
Du har så rätt så rätt.
Och jag tycker David är bätre på att spela Angelus enn Angel. I allafall i Buffy. Det blir väl mer att lira på typ.
Fast Angel är bäst.
JillValentine skrev:Jodokast skrev:Angelus lätt men beror mycket på hur David Boreanz spelar honom. Han är kusligt övertygande i säsong 2. Sen finns det season baddies som har gjort värre grejer än honom. Men han försökte verkligen krossa buffys hjärta och vad kan vara värre än det.
Du har så rätt så rätt.
Och jag tycker David är bätre på att spela Angelus enn Angel. I allafall i Buffy. Det blir väl mer att lira på typ.
Fast Angel är bäst.
ey skrev:fniss? de är ju de läskigaste av alla, helt vanliga människor som tycker det är ok att våldta, utnyttja och döda, särskilt kvinnor. tycker jag läskigare än självmord jag.
caffeineaddict skrev:EDIT: Carmen came and stole my point!
caffeineaddict skrev:Crashdummie skrev:Hmmm, som sagt, har tyvärr inte sett alla delar av Buffy
Oj, det hade jag faktiskt missat.
MissKittyFantastico skrev:Jag röstade på trion, eller egentigen Warren. Anledning? Samma som redan nämnts tidigare. Han är människa. Ingen tvingar honom att göra det han gör. Han bara gör det för att han kan. Fy på honom.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare