buffy_angel skrev:Ja jag skulle bli totalt överlycklig om det kom en ny sesong !! Men det kommer de inte att göra för de första har du gått alldeles för lång tid sedan sista avsnittet spelades in å för de andra så kommer de aldrig få alla de viktiga skådespelarna att ställa upp. De har gått vidare med sina kariärer å liv. Folk får tycka att jag är en glädjedödare men så läser man tex sesong 8 ! å så tror man att de kommit en ny sesong men det e bara löst ösketänkande å blir deppig igen. Jag tycker att buffy är världens bästa serie alla katigorier och har räddat mig i många deppiga stunder ! Men jag inser att det e slut även om de e tungt så e de så.....inse .....
buffy_angel skrev:Ja jag skulle bli totalt överlycklig om det kom en ny sesong !! Men det kommer de inte att göra för de första har du gått alldeles för lång tid sedan sista avsnittet spelades in å för de andra så kommer de aldrig få alla de viktiga skådespelarna att ställa upp. De har gått vidare med sina kariärer å liv. Folk får tycka att jag är en glädjedödare men så läser man tex sesong 8 ! å så tror man att de kommit en ny sesong men det e bara löst ösketänkande å blir deppig igen. Jag tycker att buffy är världens bästa serie alla katigorier och har räddat mig i många deppiga stunder ! Men jag inser att det e slut även om de e tungt så e de så.....inse .....
The Ankh skrev:
noike skrev:Jag tycker vi skiter i säsong 8 och hoppar på säsong 22 direkt. Man för större frihet då.
Tinwiel skrev:Säsong 666!
Zaxx skrev:Jag e på!
Rombat skrev:Vi kan kombinera det med vår planerade remake av Varan-TV. Tänk Buffy och Giles som tränar ninja på lekplatsen till musik av Petter!Zaxx skrev:Jag e på!
caffeineaddict skrev:Fast använder vi Bolvik-castingen är det ju Björn som spelar Giles dessutom. sfinxan har bevisat sig vara en duktig författarinna också, ifall det blir för mycket jobb (och för stor del av pengarna) till Björnen annars.
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Fast använder vi Bolvik-castingen är det ju Björn som spelar Giles dessutom. sfinxan har bevisat sig vara en duktig författarinna också, ifall det blir för mycket jobb (och för stor del av pengarna) till Björnen annars.
Dom hjälps åt såklart. Alla får komma med förslag med dom två kan vara huvudmanusförfattare. Eller byta av varann, ta olika avsnitt osv.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare