Antingen det, eller har Warren sålt designs till W&H. Eller så har W&H snott designs av honom. Eller så var Warren och Fred lab-partners i en urtid ingen minns.

Det, och så ville jag skapa en tråd. Det är lite högtidligt för mig, förstår ni.

Rombat skrev:Antingen det, eller har Warren sålt designs till W&H. Eller så har W&H snott designs av honom. Eller så var Warren och Fred lab-partners i en urtid ingen minns.
noike skrev:Båda kan ha laddat ner ritningarna från Internet också.
sp1keout skrev:noike skrev:Båda kan ha laddat ner ritningarna från Internet också.
Fanns internet på den tiden? Neee, låter lite väl som en long shot tycker jag.
noike skrev:sp1keout skrev:noike skrev:Båda kan ha laddat ner ritningarna från Internet också.
Fanns internet på den tiden? Neee, låter lite väl som en long shot tycker jag.
När du blir lite äldre än tio så kanske du också kommer märka att Internet har funnits lite längre än du.
Rombat skrev:....
Det, och så ville jag skapa en tråd. Det är lite högtidligt för mig, förstår ni.
eriked skrev:Åh! Kolla där, det var tufft!
The Ankh skrev:eriked skrev:Åh! Kolla där, det var tufft!
Tufft ju!
caffeineaddict skrev:Jag minns 1996, 14.4-modem och Netscape och en laptop med 16-färgers skärm...
Var det alltså innan Internet Explorer kom och räddade våra liv?XY skrev:Första webläsaren var 'netmanage' (om jag minns namnet rätt) och den klarade inte av att visa bilder.
medundersåte skrev:Var det alltså innan Internet Explorer kom och räddade våra liv?XY skrev:Första webläsaren var 'netmanage' (om jag minns namnet rätt) och den klarade inte av att visa bilder.
Alla datorer med internet (4 stycken) som fanns i vår skola hade NetSkräp iaf.caffeineaddict skrev:IE tog ändå ett tag att få sitt grepp över folk, Netscape hade väl 90-95% av browser-marknaden där ett tag.
Rombat skrev:Alla datorer med internet (4 stycken) som fanns i vår skola hade NetSkräp iaf.caffeineaddict skrev:IE tog ändå ett tag att få sitt grepp över folk, Netscape hade väl 90-95% av browser-marknaden där ett tag.
noike skrev:Rombat skrev:Antingen det, eller har Warren sålt designs till W&H. Eller så har W&H snott designs av honom. Eller så var Warren och Fred lab-partners i en urtid ingen minns.
Båda kan ha laddat ner ritningarna från Internet också. Det måste finnas mer återanvändningar på det här viset.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare