ninni72 skrev:typ har vissa kläder, äter något särskilt?(Att äta chips med en kompis och kolla på Lost räknas inte.)
ninni72 skrev:Följer du en tv-serie SLAVISKT?
AKS skrev:Nån här måste bara kontakta henne!! Om inte annat för att pimpa vårt forum.Själv är jag oerhört skygg så jag kommer inte att göra det.
adolvsson skrev:AKS skrev:Nån här måste bara kontakta henne!! Om inte annat för att pimpa vårt forum. :) Själv är jag oerhört skygg så jag kommer inte att göra det.
Jag är en slyna för uppmärksamhet, så jag kommer definitivt skicka iväg ett brev 8)
noike skrev:adolvsson skrev:AKS skrev:Nån här måste bara kontakta henne!! Om inte annat för att pimpa vårt forum.Själv är jag oerhört skygg så jag kommer inte att göra det.
Jag är en slyna för uppmärksamhet, så jag kommer definitivt skicka iväg ett brev
Prata en massa om the Inside!
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:AKS skrev:Nån här måste bara kontakta henne!! Om inte annat för att pimpa vårt forum. :) Själv är jag oerhört skygg så jag kommer inte att göra det.
Jag är en slyna för uppmärksamhet, så jag kommer definitivt skicka iväg ett brev 8)
Prata en massa om the Inside!
Trycka in oerhört sublima "(The Inside!)" och "(Tim Minear!)" mellan var och vart annat ord.
Skojar du? Det skulle ju garantera buffyforum en plats på Expressens löp.The Ankh skrev:Håll lesbiska orgier under mattan...
SATANISTISK TV-SERIE INSPIRERAR LESBISKA ORGIE
- Vi smiskade varandra hela natten!
A bear skrev:Skojar du? Det skulle ju garantera buffyforum en plats på Expressens löp.The Ankh skrev:Håll lesbiska orgier under mattan...SATANISTISK TV-SERIE INSPIRERAR LESBISKA ORGIE
A bear skrev:Skojar du? Det skulle ju garantera buffyforum en plats på Expressens löp.The Ankh skrev:Håll lesbiska orgier under mattan...SATANISTISK TV-SERIE INSPIRERAR LESBISKA ORGIE
29 årig kvinna hånglar med 17 årig flicka, 21-årig tittade på.
A bear skrev:"De tvingade mig att skrika "LESBISK ORGIE!!" mitt på Göteborgs Central", snyftar en av de utsatta. "Jag kände mig... smutsig."
En läkarstudent försåg minderåriga med berusningsmedel, medan en ung man lämnades naken i snön.
The Ankh skrev:A bear skrev:"De tvingade mig att skrika "LESBISK ORGIE!!" mitt på Göteborgs Central", snyftar en av de utsatta. "Jag kände mig... smutsig."
En läkarstudent försåg minderåriga med berusningsmedel, medan en ung man lämnades naken i snön.
IRLG! Hahahahahaha!
"Mina bröst är för små, snyftar ytterligare en ung dam, TA PÅ DEM skrek en annan för att få uppmärksamhet"
sus@n skrev:Jag uppmanar alla som anser sig vara rejält beroende av Buffy eller någon annan att skriva till Ninni. Jag hade kontakt med henne men eftersom jag tydligen inte är så "farlig" så ville hon gärna att någon som brukar gå på träffar ect skriver till henne. Gör det!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare