Ai skrev:Halloween con har det talas löst om att det skulle göras om i år igen.
Ai skrev:Om allt går som det ska så är jag nog .... lite upptagen i slutet av oktober. Om jag inte tjatar med min back-up och dumpar honom med ... distraktionen... på nåt hotell....
brat skrev:Ai skrev:Om allt går som det ska så är jag nog .... lite upptagen i slutet av oktober. Om jag inte tjatar med min back-up och dumpar honom med ... distraktionen... på nåt hotell....
Låter som en plan! Vore skoj att få träffa... gänget.
brat skrev:Och du vet ju att Glory inte står emot om du och jag åker!
Hur var det vi började sist när det slutade så bra?
"Äsch, vi åker!"![]()
brat skrev:Ai skrev:Om allt går som det ska så är jag nog .... lite upptagen i slutet av oktober. Om jag inte tjatar med min back-up och dumpar honom med ... distraktionen... på nåt hotell....
Låter som en plan! Vore skoj att få träffa... gänget.
Och du vet ju att Glory inte står emot om du och jag åker!
Hur var det vi började sist när det slutade så bra?
"Äsch, vi åker!"
Tob skrev:Kan tänka mig att antalet som åker i år som har anknytning till detta forumet kommer bli ett par stycken fler. Det är fortfarande väldigt mycket pengar men nu vet folk vad dem får och hur lyckat det var förra året.
brat skrev:Det kanske inte blir lika dyrt om inte David kommer. *hoppfull*
Glorificus skrev:Ai skrev:Halloween con har det talas löst om att det skulle göras om i år igen.
Jag såg på jamesmarsters.com att han redan planerat in de datumen för konvent, så det verkar ju bli något.Önskar jag hade tid och pengar för att ta mig dit igen.
Zaxx skrev:Glorificus skrev:Ai skrev:Halloween con har det talas löst om att det skulle göras om i år igen.
Jag såg på jamesmarsters.com att han redan planerat in de datumen för konvent, så det verkar ju bli något.Önskar jag hade tid och pengar för att ta mig dit igen.
Vart har du läst detta?
brat skrev:Zaxx skrev:Glorificus skrev:Ai skrev:Halloween con har det talas löst om att det skulle göras om i år igen.
Vart har du läst detta?
Har Zaxx bestämt att det inte är roligt att läsa - på jamesmarsters.com, det står ju! Nädå, jag skämtar bara.
Här har du stycket:
October 28 – 30, 2005 - London, England (this will be a very special event in which James will be performing a theatrical stage piece – details to follow, save the date. There will be limited seating for this event), plus concert performance – details will be announced on the official site shortly.
Zaxx skrev:Aja det såg jag ju, men just Halloween temat vet ingen ngt om än eller?
Glorificus skrev:Nej, jag skulle absolut följa oavsett priset - nu är det mer det faktum att jag fick reseförbud för de närmaste 2½ åren av mina lärare. Om det inte skulle råka falla på våra självstudieperioder, då kan jag "åka till månen om jag vill".Men jag kan nog inte boka resa långt i förväg, som jag skulle behöva göra nu... hm.. fast jag kunde ju alltid köpa biljett och sen sälja den på E-bay om jag absolut inte kan åka... hm..
brat skrev:Kräv schema nu. NU! Kanske blir de mindre sura om du varnar i förväg? Det behöver ju inte handla om många dagar. tors-fre och kanske halva måndag... beroende på hur vi reser. Då får de planera runt dig! Det är säkert svårt att kontakta dem i sommar då biljetterna släpps så gör det nu!
brat skrev:Måste dit! M.Å.S.T.E.
Stunt i att jag redan är fattig och antagligen bara kommer att bli fattigare till sommaren. MÅSTE!!!
Therealbuffy skrev:har dom börjat sälja biljetter till James konsert den 29-30 oktober??vart kan man köpa dom då?? jag o svägerskan ska dit! ska juh få pengar i student present till denna resa....
Ai skrev:Therealbuffy skrev:har dom börjat sälja biljetter till James konsert den 29-30 oktober??vart kan man köpa dom då?? jag o svägerskan ska dit! ska juh få pengar i student present till denna resa....
Kolla http://www.jamesmarsterslive.com
Therealbuffy skrev:Ai skrev:Therealbuffy skrev:har dom börjat sälja biljetter till James konsert den 29-30 oktober??vart kan man köpa dom då?? jag o svägerskan ska dit! ska juh få pengar i student present till denna resa....
Kolla http://www.jamesmarsterslive.com
You are the best!
men ingen mer här ifrån som ska på den konserten???
Ai skrev:Förra årets Halloween con gick på 4 200 ungefär, men då var det ju en hel helg och flera gäster än James. Vi fick Amy Acker, David Boreanaz, Juliet Landau, Jane Espenson och Luke Perry. Sen var det konsert med James på lördagen också.
Ai skrev:Men du ska definitivt inte gå efter vad jag säger. Herrejoss, vi åkte ju till London och betalade över fyratusen första gången utan ha några som helst garantier att vi skulle bli nöjda. Men det blev vi ju. Om du känner att du vill åka så tycker jag att du ska det - jag säger bara att jag inte skulle göra det.
Packa väskan, boka med Ryan Air för billigaste priset och tänk på resan som en liten semester i en suverän stad med ett litet plus av att se JM live.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare