poser skrev:Har du inte femman så du kan kolla på serien där ?
Det är ingen höjdare att läsa vad som kommer hända.
LinaK skrev:Jo, men det är inte alltid jag hinner se alla avsnitt.![]()
Hade jag vetat vilket avsnitt (om dom nu blir ihop) så hade jag kunnat planera in det lite
Tobbe_E skrev:LinaK skrev:Jo, men det är inte alltid jag hinner se alla avsnitt.![]()
Hade jag vetat vilket avsnitt (om dom nu blir ihop) så hade jag kunnat planera in det lite
Deras relation byggs upp redan i S5 och byggs sedan vidare, det är inte så att i ett speciellt avsnitt så deklarerats det att Buffy och Spike är ihop.
Angående gaspodes spoiler
Buffys och Spikes relation är så pass komplicerad så att ens gå in på det känns ganska meningslöst. Med tanke på hur komplex den är så uppfattas den ju dessutom väldigt olika för varje person.
välkommen fresten.
Skall vi verkligen behöva spoilermärka i en tråd som det står Spoilervarning om?
Off skrev:LinaK: Kan du inte spela in nattsändningen och sen se den när du får tid över? Att slippa klippen tillsammans med att kunna se avsnittet när du vill är ju 100 ggr bättre än att se dagssändningen på 5an.
Off skrev::eek:
Hmmm jaha det är väl bra antar jag? Jag har bara sett ett fåtal avsnitt av 5ans eftermiddagssändning men jag tyckte de var så sönderslaktade så jag kunde inte fortsätta titta.
Off skrev:Det måste väl vara så. Stör det inte dig så är det väl bara bra helt enkelt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare