Spuffy skrev:Killed by Death 0 (-) Killed by Alma
caffeineaddict skrev:Men visst, de flesta förtjänar det (även om jag personligen tycker Ted kunde fått stanna en stund till).
JRT skrev:Det är skam att ett gäng helt ok avsnitt gått FÖRE ett som centrerar kring Buffy och Rileys sexkapader. Ska man skratta eller gråta... eller spy?
caffeineaddict skrev:JRT skrev:Det är skam att ett gäng helt ok avsnitt gått FÖRE ett som centrerar kring Buffy och Rileys sexkapader. Ska man skratta eller gråta... eller spy?
Öhm, men faktum är att de just därför inte ÄR MED så mycket. I may love her, men jag gillar jämt när Buffy är mer frånvarande i ett avsnitt och resten av gänget får ta saker i egna händer (om än inte så lyckat). Jag tycker Where the Wild Things Are passar på 12x nånstans. Det har Giles och "Behind Blue Eyes" och en bunt bra Anya och/eller Spike-scener. Och Kathryn Joosten. Det är inte bra för att vara Buffy, men jag brukar tycka det är smått underhållande när jag väl ser det.
JRT skrev:Just my non-humble opinion.
Rombat skrev:Jag gillar det inte. Jag gillade det definitivt mindre än Gone iaf.
eriked skrev:Living Conditions 0 (-) uschis
AKS skrev:Him tycker jag är konstigt. Kul avsnitt tycker jag. För mige tt "mittenavasnitt" som borde ha varit kvar i alla fall tjugo "platser" till, men, men... To each his own.
Opsi då. Tyckte att det verkade konstigt att jag inte satt minus på LC redan. Men det hade jag ju. Gillar den inte. Men Him är ganska kul. Mer åt oldschool-buffy. Men så bra är det inte.caffeineaddict skrev:eriked skrev:Living Conditions 0 (-) uschis
Nej du, Erik! Living Conditions hade minsann ett liv till! Jag har fixat det nu.
(And I really, really like it...)
Him däremot är stendöd.
Rombat skrev:AKS skrev:Him tycker jag är konstigt. Kul avsnitt tycker jag. För mige tt "mittenavasnitt" som borde ha varit kvar i alla fall tjugo "platser" till, men, men... To each his own.
Medhåll från den Rombatska delegationen. Karl-Arvid har en konstig ordning på sin smak.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare