sfinx skrev:Daimone skrev:The Buffster skrev:XY skrev:Det är buffyavskyisternas ("buffyfobiker"?) medverkan som inte direkt tillför något och som går emot själva idén med forumet (enligt min uppfattning).
Nej, nej, nej det kan jag inte alls hålla med om. Jag går tillbaka till den här tråden lite då och då bara för att läsa nolbergs inlägg och jag gapskrattar fortfarande varje gång. Så han har i alla fall tillfört mycket glädje till mitt liv. Åh, jag önskar att han fortfarande tittade in lite då och då bara för att tala om för oss hur mycket Buffy suger och hur töntiga vi är.
Är inte jag lika rolig då?
Personligen tycker jag att nolberg är rolig för att han/hon oftast har plågat sig igenom hela serien, för att sedan hitta ett forum att klaga på den. Själv skulle jag aldrig tvinga mig igenom till exempel hela ER, för att jag tycker inte om det. Ännu mindre behov har jag att prata om det, hellre något som intresserar mig.
Sedan uppskattar jag alltid andra åsikter, jag förstår inte bara varför.![]()
På något sätt livar den här tråden upp.![]()
Ähh! Jag har sett mycket mer av serien än nollberg har och desutom är jag betydligt smartare också.