Teo: Nej, Offs dator (eller: "hon") var ytterst respektabel och vacker, men med en strikt kodex. Hon avfärdade alla mina avanceringar mot att få röra vid hennes intima delar.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
Jag var trött och kände mig vimsig.. Det var inte meningen att såra någon eller på nå't sett göra någon sur. Jag skrev bara självmant min hjärna var inte inblandad i själva texten. Alltså jag är ledsen men det finns en stor chans att det kommer hända igen när jag e trött..
Och sen att de inser att slowmotion-sekvenserna INTE ska vara där och köper DVD:er eller stannar uppe på natten istället...
Ja va tusan är det frågan om? Såg för första gången på den tidiga sändningen i dag (3x01 Anne) och Gandi-kommentaren var ju helt obegriplig. Tur att man sett avsnittet på DVD innan.
Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that. -- Portal 2
A pit is not complete without a Freeman climbing out of it. -- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Vänner hade 160 000 tittare. En gammal repris är det ju dessutom. Men mer kommersiellt än Vänner kan det ju inte bli så jag tror vi kan vara nöjda med detta ändå. Ska kanske börja kolla upp både Kultjägarnas och Vänners tittarsiffror i framtiden. Just nu vet jag inte vad 160 000 för Vänner och 130 000 för BtVS betyder. Försämring? Förbättring? Eller som vanligt?
EDIT: Förra måndagen hade BtVS 115 000 tittare och Vänner 180 000 tittare. Måndagen innan dess (1 mars) hade BtVS 100 000 tittare och Vänner 140 000. Svårt att dra slutsatser av detta. Bevvan hade på större kanalen TV3 165 000 tittare förra måndagen och 1 mars 150 000 tittare. (Börjar 17.30.) Med tanke på att BtVS är en genreshow ser det bra ut även om både Bevvan och Vänner är repriser.
Senast redigerad av AKS tis mar 16, 2004 23:43, redigerad totalt 2 gånger.
Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that. -- Portal 2
A pit is not complete without a Freeman climbing out of it. -- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2