Nightcrawler skrev:Det är klart man känner igen sig i serien, det är väl därför den är så bra. Bortom all demondödning så finns det ett gäng personer, som är som alla andra ungdomar...Därför har serien fått den status den har idag!
Eisa skrev:det är inte en serie, det är ens vänner. får ibland för mig att jag känner xander, willow och alla bättre än mina "vanliga" vänner.
Eisa skrev:kan man verkligen vara beroende av en tv-serie? uppenbarligen kan man ju det eftersom man får abstinens och så vidare men det kan inte vara speciellt hälsosamt.
men skitsamma...bara jag får se det=)
Eisa skrev:det värsta är när man drömmer om buffy, och sedan vaknar och blir FÖRBANNAD över att det bara var en dröm.
Ai skrev:Eisa skrev:det värsta är när man drömmer om buffy, och sedan vaknar och blir FÖRBANNAD över att det bara var en dröm.
*nickar frenetiskt* Hände mig senast imorse!
Eisa skrev:det värsta är när man drömmer om buffy, och sedan vaknar och blir FÖRBANNAD över att det bara var en dröm.
Tob skrev:Jag sörjer, gråter, skrattar, glädjs inte åt Buffy gänget. Jag sörjer, gråter, skrattar, glädjs med Buffy gänget. Det tycker jag säger ganska mycket.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare