Illyria skrev:Jag tackar noike och VB för hjälpen med Fray-frågorna, det får dock bli tidningarna istället för boken, det är ju ändå en comic och därför känns det formatet mer rätt
VelocityBoy skrev:hehe som att inte indiesinglar skall vara sjuor med wraparound sleeves inte cd singlar
Tinwiel skrev:Jag har aldrig läst såna serier och jag vet inte om jag gillar det, men jag är så nyfiken på Fray så ha-begäret är stort...
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Jag har aldrig läst såna serier och jag vet inte om jag gillar det, men jag är så nyfiken på Fray så ha-begäret är stort...
Jag läser heller inte serier normalt men Fray var intressant. Med ett Buffy-relaterat ämne tror jag de som inte annars gillar serier kan gilla det.
Tinwiel skrev:Jag vill också ha... den var tom ännu billigare på Adlibris (159kr). Men jag är luspank så jag har inte råd. Har försökt hitta den på DC och torrents men har inte lyckats. Vart hittade du den i "dataform", leckan?
Jag har aldrig läst såna serier och jag vet inte om jag gillar det, men jag är så nyfiken på Fray så ha-begäret är stort...
leckan skrev:Tinwiel skrev:Jag vill också ha... den var tom ännu billigare på Adlibris (159kr). Men jag är luspank så jag har inte råd. Har försökt hitta den på DC och torrents men har inte lyckats. Vart hittade du den i "dataform", leckan?
Jag har aldrig läst såna serier och jag vet inte om jag gillar det, men jag är så nyfiken på Fray så ha-begäret är stort...
Jag har den på hårddisken tillsammans med hur många Buffy/Angel serietidningar somhelst..
Om du har tillgång till DC/Buffyhubben, så kan jag dela ut dom åt dig.
Illyria skrev:Jag syftade på att även boken är utgiven av Dark Horse?
Illyria skrev:Fråga: finns det några andra officiella (med Joss inblandad) comics för BtVS utöver Fray?
noike skrev:Illyria skrev:Fråga: finns det några andra officiella (med Joss inblandad) comics för BtVS utöver Fray?
Tales of the Vampires. Jag ahr inte läst den så jag kan inte uttala mig om hur den är.
Illyria skrev:Och sen finns det massa andra Buffy comics från Dark Horse skrivna av andra, är de något att ha?
Rombat skrev:Finns fler än ett nummer av TotS iallafall. Jag har två på datorn.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare