Glorificus skrev:Haha... men.. har jag varit där? MKF, är det där du bor nu? Jag brukar vara medveten om att jag beger mig ut på en ö när jag gör det.
MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Haha... men.. har jag varit där? MKF, är det där du bor nu? Jag brukar vara medveten om att jag beger mig ut på en ö när jag gör det.
Ja du var på en ö när du var här. Du åkte över en bro med vatten under.
En sån där konstruktion finns över åar och älvar med, så man kan aldrig vara riktigt säker.MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Haha... men.. har jag varit där? MKF, är det där du bor nu? Jag brukar vara medveten om att jag beger mig ut på en ö när jag gör det.
MissKittyFantastico skrev:Hrrm hrrm...
Sveriges största öar.
1 Gotland
2 Öland
3 Orust
4 Hisingen
Tycker att vi borde starta en hyllningstråd att dyrka Hisingen i.
eynosh skrev:MissKittyFantastico skrev:Hrrm hrrm...
Sveriges största öar.
1 Gotland
2 Öland
3 Orust
4 Hisingen
Tycker att vi borde starta en hyllningstråd att dyrka Hisingen i.
Jag är själv uppvuxen på hisingen, så inget emot att dyrka stället. Men Hisingen är inte mer än femte största ön MKF. Tjörn kommer före.
Edit: Nu när jag tittar närmare finns båda, att Tjörn kommer efter och att den kommer före.. I skolan lärde jag mig iaf att Hisingen var femte störst.
Glorificus skrev:Är Hisingen en ö?
MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Haha... men.. har jag varit där? MKF, är det där du bor nu? Jag brukar vara medveten om att jag beger mig ut på en ö när jag gör det.
gaspode skrev:MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Haha... men.. har jag varit där? MKF, är det där du bor nu? Jag brukar vara medveten om att jag beger mig ut på en ö när jag gör det.
Ja du var på en ö när du var här. Du åkte över en bro med vatten under.du vet, i umeå, där heter öar "Ön" och sånt, för annars fattar inte lokalbefolkningen...
Forever Chosen skrev:Går det att ladda ner programmet på nått sätt?
ABSOLUT! 2 timmar Buffy hade nog iofs också känts kort.Tinwiel skrev:Jag tyckte också att programmet var för kort. Dom kunde haft Buffy-special i hela programmet och inte haft nån författarskola.
Noam skrev:ABSOLUT! 2 timmar Buffy hade nog iofs också känts kort.Tinwiel skrev:Jag tyckte också att programmet var för kort. Dom kunde haft Buffy-special i hela programmet och inte haft nån författarskola.Jag tror vi ska vara enormt glada för att vi fick en HEL TIMME! Först en helsida i Expressens bilaga, och nu en timme radio liksom..weeehaa.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare