Själv fick jag en glossy bild på Spike då han se väldig boybandish ut, vet inte om jag vågar sätta upp den då folk nog kommer ifrågsätta min sexuella läggning.
Zaxx: Snyggt det var i ditt sovrum.
Men vad säger tjejerna du tar hem? Fast du kanske bara träffar Buffyfans?
Har själv en enorm Buffy poster och har fått en del kommentarer.
Min sambo skulle bli tokig om jag satte upp Buffy bilder överallt, jag får för tillfället nöja mig med min snygga t-shirt och ha mina bilder i garderoben.
-One of these days I´m gonna put you two in a room and let you wrestle in out. -No problem at this end. - Hmm... There could be oil of some kind involved...
Att få ha en liten 100x50-bild på James Marsters i bar överkropp i sovrummet är väl inte att begära för mycket?
Och några av Zaxx tavlor måste väl få pryda din vardagsrumsvägg?
Han sa att han skulle sätta upp en massa Slitz kalendrar om jag satte upp Buffy/Angel tavlor Men jag har min t-shirt så ofta jag kan!
-One of these days I´m gonna put you two in a room and let you wrestle in out. -No problem at this end. - Hmm... There could be oil of some kind involved...
Jodå min killes favoritkaraktär efter Faith är Spike. Han gillar Cordy oxå.