Hmpf, jag fick bara 64p... är lite besviken på mig själv. Förutom filmen Anya varit med i var alla mina missar bland citaten, något som jag är riktigt bra på i vanliga fall. Men här fick jag hjärnsläpp och kunde inte komma på vilka avsnitt det var ifrån än om jag såg personen säga det på min inre filmskärm. Så där tappade jag 2 (på Anya) + 6 på citaten. De sista tre då? Jo de rök på Rileys id nummer. Jag har dock en sjukt sifferminne, ser jag en rad siffror (upp till 10 siffror iaf) bara en snabb gång, utan att ens läsa på riktit eller reflektera, kommer jag i kanske 75%av fallen ihåg numren flera dagar senare. Fast jag ALDRIG, upprepar ALDRIG, reflekterat över Rileys nummer (vem bryr sig om det liksom... vet ärligt talat inte ens när han säger det) så var min gissning: 75439 (svar 75329). Var nära att jag gav mig själv poäng... men det hade varit fel så jag får väl acceptera att jag inte hamnade i bästa nivån
Den där första listan var lite skrämmande. När jag redan samlat ihop nära 10 bland det första dussinet kände jag min smått tokig men sedan blev de lite mer långsökta (och därmed mycket roligare) så jag skrapade nog bara ihop högst ytterligare 10 bland resterande punkter. Men en sak är jag säker på, det finns inget som är för mycket Buffy!!!
Mycket bra underhållning!