Spuffy skrev:Det går utför när man dricker.

Spuffy skrev:Det går utför när man dricker.
sp1keout skrev:Blää. Vadå "Hej, Jag heter Angel, jag gjorde en spinoff men inte fan var jag populär för det", bläää!!! =(
Spuffy skrev:Jag har inte kunnat bestämma mig alls när jag varit nykter, men nu när jag fortfarande är berusad efter en underbar helkväll kändes det bra att rösta på James... Jag vet dock inte om det innebär att jag röstade på den person jag helst vill ha sex med eller på den jag tycker är bästa skådis. Det går utför när man dricker.
Spuffy skrev:Jag vet dock inte om det innebär att jag röstade på den person jag helst vill ha sex med eller på den jag tycker är bästa skådis. Det går utför när man dricker.
Spuffy skrev:Jag har inte kunnat bestämma mig alls när jag varit nykter, men nu när jag fortfarande är berusad efter en underbar helkväll kändes det bra att rösta på James... Jag vet dock inte om det innebär att jag röstade på den person jag helst vill ha sex med eller på den jag tycker är bästa skådis. Det går utför när man dricker.
Binchy skrev:Michelle har ju en rätt otacksam roll; en gnällspik och en snorunge som dyker upp från ingenstans och stör alla andras liv. Sen är rollen väl skriven för typ en nioåring, och spelas av en tonåring.
CheeseGuy skrev:Binchy skrev:Michelle har ju en rätt otacksam roll; en gnällspik och en snorunge som dyker upp från ingenstans och stör alla andras liv. Sen är rollen väl skriven för typ en nioåring, och spelas av en tonåring.
Verkligen inte, inte något av det. I och för sig verkar de flesta tycka det... Vad är det för 14-16-åringar folk jämför Dawn med egentligen? Jag tycker att hon är en fullkomligt realistisk, och faktiskt hyfsat vettig, tonåring. Michelle däremot är väl en av de mindre bra skådespelarna i serien.
Eisa skrev:att nick skulle varot dålig utnyttjad vet jag inte, jag tycker han var duktig. jag tvivlade aldrig på hans karaktär, han var så naturlig för mig att jag inte ens funderade på hans skådespeleri, han bara var xander.
Crashdummie skrev:Var nära att rösta på James Marsters av uppenbarliga skäl (åtminstone om du är en tjej) men ASH är en underbar skådis... har ni sett honom i "Little Britain"? Klockren! :D
Capt. Peroxide skrev:Röstade på SMG. Fast bara för att ni hade glömt Emma Caulfield
gaspode skrev:sp1keout skrev:Blää. Vadå "Hej, Jag heter Angel, jag gjorde en spinoff men inte fan var jag populär för det", bläää!!! =(
Jag älskar Angel, och jag gillar verkligen DB, men inte fan är han i närheten av bästa skådisen, som pollen handlar om.
Dessutom handlar pollen om btvs och inte serien Angel, där DB blev helt okej.
sp1keout skrev:gaspode skrev:sp1keout skrev:Blää. Vadå "Hej, Jag heter Angel, jag gjorde en spinoff men inte fan var jag populär för det", bläää!!! =(
Jag älskar Angel, och jag gillar verkligen DB, men inte fan är han i närheten av bästa skådisen, som pollen handlar om.
Dessutom handlar pollen om btvs och inte serien Angel, där DB blev helt okej.
För att besvara någoting väldigt gammalt:
Ja, möjligen. Förvisso. Men vill minnas att jag skrattade en hel del åt/med honom... men det var nog mest i hans serie, kanske. Karaktär, och skådespelarinsatser är svåra att urskilja, på många plan. Tycker ändå att han kanske borde fått lite fler röster... Men nu var det ju Buffy-serien vi pratade om. Och...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare