Men jag gillar er ändå.

Jag är lite orolig över att inte alla röstar på Beer Bad, det är enligt mig nog det sämsta Buffy-avsnittet någonsin. (det finns några ur säsong1+2 och Superstar, som också kan nämnas i sammanhanget).
Tinwiel skrev:Binchy: Intervention, Something blue är ju avsnitt som jag skulle räkna till dom bästa. Och varför är det så många som röstar på Beneath you? Visst, fånig grundstory, men kyrkoscenen, goddammit!
Tinwiel skrev:
Jag är lite orolig över att inte alla röstar på Beer Bad, det är enligt mig nog det sämsta Buffy-avsnittet någonsin. (det finns några ur säsong1+2 och Superstar, som också kan nämnas i sammanhanget).
Pazuzu skrev:Tinwiel skrev:
Beer Bad är ju så underbart rolig, med den övertydliga "alkohol-är-inte-bra"-moralkakan.Fire bad, tree pretty
Tinwiel skrev:Ni får gärna kritisera mina val också.
Tinwiel skrev:Nooo, Buffster, inte Life Serial... den är ju jätterolig!
The Buffster skrev:Binchy: Visst är det kul att vi tycker olika. Men att ha med Intervention och Something Bue bland dom sämsta avsnitten är ändå nästintill oförlåtligt
Illyria skrev:Beer Bad brukar jag FFa delar av, men det är också enda avsnittet.
Binchy skrev:Inte sämsta, utan minst BRA, vilket betyder att de ligger rätt bra till ändå, de slår fortfarande så gott som alla andra TV-serier (som inte Whedon varit inblandad i). INTE ETT ENDA avsnitt har jag ens funderat på att hoppa över när jag sett om alla Buffyavsnitt, sisådär sju gånger.
BUFFY: Tell me you love me.
SPIKE: I love you. You know I do.
BUFFY: Tell me you want me.
SPIKE: I always want you. In point of fact...
BUFFY: Shut up.
SPIKE: So this is worse then, is it, this is you telling me...
BUFFY: It's over.
SPIKE: I've memorized this tune, luv. Think I have the sheet music. Doesn't change what you want.
BUFFY: I know that. I do want you. Being with you... makes things... simpler. For a little while.
SPIKE: I don't call five hours straight a little while.
BUFFY: I'm using you. I can't love you. I'm just... being weak, and selfish...
SPIKE: Really not complaining here.
BUFFY:...and it's killing me. I have to be strong about this. I'm sorry... William.
ladymorganlefay skrev:måste bara kredda alla som kan plocka ut 4 avsnitt ur säsongerna, jag har testat i en vecka nu, och ändrar mig flera gånger per dag.
KRED every one.
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]