LOL är ju att skratta på riktigt annars, men numera har betydelsen spritt sig lite mer. Det är nästan om ett eget ord numera tycker jag.
noike skrev:Det är verkligen tur att vi tar varandra på allvar på det här stället.
caffeineaddict skrev:Nu känner jag mig förvirrad och vet inte om jag gått över någon osynlig gräns
caffeineaddict skrev:I vilket fall vi är dödsfiender som måste träffas på ett fält iklädda samuraikläder med olika avancerade vapen och ha en sjutton timmars fight till döden.
noike skrev:Om du hade sett mitt tangentbord när jag skrev föregående postning så hade du lagt märke till hur det fullkomligen var en sankmark mellan tangenterna av sarkasm.
noike skrev:Snabbt förklarat: du är inte i närheten av att nå min gräns. Det krävs väldigt mycket för att jag ens ska ta illa upp.
noike skrev:caffeineaddict skrev:I vilket fall vi är dödsfiender som måste träffas på ett fält iklädda samuraikläder med olika avancerade vapen och ha en sjutton timmars fight till döden.
Groovy. Låter skoj. Ingår fika, avbrott vid halvtid och pissepaus i tidsberäkningen?
poser skrev:Immortal Technique är väldigt bra. Den mannen kan skriva helt sjukt grymma texter.
poser skrev:Nej, men tycker att du som är djupt intresserad i musik borde kunna inse att det ofta finns ett lager inom alla musik genrer som inte följer mainstreamen.
poser skrev: Visst jag kan lyssna på hip-hop där texten handlar om det du skriver. Men då skulle jag knappast förklara honom som en som skriver väldigt bra texter.
noike skrev:Det krävs väldigt mycket för att jag ens ska ta illa upp.
poser skrev:Som en sidenote så blir jag inte förolämpad.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare