Tinwiel skrev:Så det är för sent att rösta nu? Jag vet inte om jag har röstat, jag tror inte det.. om det är för sent, så glöm det här inlägget. Om det inte är för sent så röstar jag på OMWF.
Tob skrev:Tinwiel skrev:Så det är för sent att rösta nu? Jag vet inte om jag har röstat, jag tror inte det.. om det är för sent, så glöm det här inlägget. Om det inte är för sent så röstar jag på OMWF.
Lägg märke till detta istället.
AKS skrev:Jag håller inte med er, men eftersom varken Passion eller Becoming har chansen att vinna så kan det ju lika gärna blir Never Leave Me som blir korad som vinnare.![]()
Illyria skrev:AKS skrev:Jag håller inte med er, men eftersom varken Passion eller Becoming har chansen att vinna så kan det ju lika gärna blir Never Leave Me som blir korad som vinnare.![]()
Det kunde verka så med den kommentaren. I jumped to conclusions, my bad.
JRT skrev:Tob skrev:Tinwiel skrev:Så det är för sent att rösta nu? Jag vet inte om jag har röstat, jag tror inte det.. om det är för sent, så glöm det här inlägget. Om det inte är för sent så röstar jag på OMWF.
Lägg märke till detta istället.
Um, nej? Jag röstade innan och har inte röstat tidigare.
Pazuzu skrev:Oj, vilken fart det blev på diskussionen här! Jag är en aningens förvirrad, så kan någon säga vilket avsnitt som har gått vidare?
noike skrev:Tycker inte något ur säsong 7 förtjänar att vinna, så jag ger upp röstningen.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare