av HeY » mån aug 20, 2007 0:49
Jag vet inte alls vad jag ska gissa på men jag vet vilka avsnitt jag kan utesluta iaf. Jag tror inte att det är något utav de mer arciga avsnitten utan mer av ett "lätt" avsnitt eftersom det ser ut att vara en sån scen som skulle vara i ett mer lätt avsnitt. Så jag utesluter alla ifrån The Body tror jag, eller nej Intervetion har jag nog kvar för det är lite mer av ett lätt avsnitt. Tough Love skulle ju också, nej. Alla utom Intervention utav de sista. Tror inte det är Crush heller och IWMTL tar jag också bort eftersom det avsnittet har jag haft och letat cap i och i såna här lätta hemmascener så var det enda med Joyce som dansade omkring i sin nya klänning vad jag kan komma ihåg. Checkpoint och BT tar jag bort, Triangle kvar. Shadow och Into the Woods är redan uteslutna, Real Me vet jag att det inte är, Dawn är bara med i en scen i BvsD. FFL utesluter jag och LTF likaså. Då återstår:
The Replacement
Out Of Mind
No Place Like Home
Family
Triangle
Intervention
Dessa är de jag kommer gissa på från och med nu iaf för jag är ganska säker på att det inte är de andra lite mörkare avsnitten. Jag kan ju börja med Ole Dole Doff och då hamnade jag på: The Replacement?
"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09
"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee
Last.fm | Twitter | Tumblr