HeY skrev:Rätt![]()
Det är efter att vampyren har sagt att hon luktar äckligt och hon försöker nu skrubba bort Doublemeat lukten.
A bear skrev:Forever?
Catfight skrev:bilden är väl blommorna som Spike kommer med till Joyce?
HeY skrev:Xanders hår och att Tara ser lite självsäker ut får mig att gissa på säsong 6. Men vilket avsnitt då? Skulle gissa på ett tidigt då Tara och Willow fortfarande är tillsammans eftersom Tara inte är med så mycket sen, inte i scener med Xander iaf. Bargaining utesluter jag (båda delarna), OMWF och TB är också borta vilket återlämnar allt där emellan. All the Way utesluter jag eftersom de har kostymer på sig när de är i magic shop och sen centrerar det runt Dawn. Life Serial så är väl Taras scener bara med Willow och Buffy och på campus, iaf vad jag kan komma ihåg. Det lämnar två avsnitt kvar. I Flooded så är de väl bara i magic shop i början när Giles kommer och då sitter de ju ner vid bordet och Tara låter Dawn demonplugga (That isn't a horn.) och då kan jag inte komma ihåg att Xander pratar så mycket med Tara. Gaah, jag är inte säker och antagligen inte logisk alls men jag säger Afterlife?
Catfight skrev:så jävla schyssta tankegångar.....jag blir helt impad...vilka kunskaper och vilken slutledningsförmåga!
HeY skrev:Precis! Jag undrade varför du hängde fast på säsong 3![]()
Deras frisyrer hjälper alltid mig i caps.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare