spuffyCrashdummie skrev:Alma who?
angel1000 skrev:ja ni kommer någ å döda mig om jag ska säga vilka par jag älskar...
adolvsson skrev:angel1000 skrev:ja ni kommer någ å döda mig om jag ska säga vilka par jag älskar...
Äsch, med en sådan inledning hade jag väntat mig en... Parker/Kennedy-pairing eller Adam/Riley, allra minst.
adolvsson skrev:Adam/Riley, allra minst.
A bear skrev:Inte dissa Adam/Riley. Hot fauxcest.
adolvsson skrev:Kärlek är fint.
angel1000 skrev:Angel/Spike eller Xander/Angel älskar alla fanfic som man kan läsa om dom tillsammans
Capt. Peroxide skrev: (spoiler Angel S5E21) Spike antyder väl att han och Angel haft ihop det? "Angel and me have never been intimate. Except that one--"
A bear skrev:Det där med slashparningar är ju precis som med "vanliga" parningar - vissa funkar bättre än andra beroende på det förhållande karaktärerna har. Spike/Angel och Buffy/Faith är väl så nära kanon man kan komma utan att faktiskt riktigt vara det; det är liksom tillräckligt mycket spänning där för att man ska föreställa sig att det slog över några gånger (fan, jag skulle påstå att det är mer UST mellan Buffy och Faith än det var mellan Buffy och Angel för det mesta...)
Capt. Peroxide skrev:A bear skrev:Det där med slashparningar är ju precis som med "vanliga" parningar - vissa funkar bättre än andra beroende på det förhållande karaktärerna har. Spike/Angel och Buffy/Faith är väl så nära kanon man kan komma utan att faktiskt riktigt vara det; det är liksom tillräckligt mycket spänning där för att man ska föreställa sig att det slog över några gånger (fan, jag skulle påstå att det är mer UST mellan Buffy och Faith än det var mellan Buffy och Angel för det mesta...)
Buffy och Faith!? Skriv inte sådär, det är flera timmar kvar på jobbet och nu kommer jag inte att kunna koncentrera mig på något vettigt alls.
Crashdummie skrev:Capt. Peroxide skrev: (spoiler Angel S5E21) Spike antyder väl att han och Angel haft ihop det? "Angel and me have never been intimate. Except that one--"
![]()
too much info!
medusicah skrev:
wahahha, Joss har ju faktiskt sagt att Spike är den perfekta flickan för Angel
Capt. Peroxide skrev:medusicah skrev:
wahahha, Joss har ju faktiskt sagt att Spike är den perfekta flickan för Angel
Fast han menade så klart att Angel är den perfekta flickan för Spike.
Capt. Peroxide skrev:medusicah skrev:
wahahha, Joss har ju faktiskt sagt att Spike är den perfekta flickan för Angel :D
Fast han menade så klart att Angel är den perfekta flickan för Spike.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Crashdummie skrev:SPUFFY FTW!
Ja, hon är jättebra! Alma vinner!
...
Jasså, dem... jo, inte helt fel de heller.
Fast Alma är bättre.
JillValentine skrev:Men Hallå?
va med Spike och Anja? Spoiler i En av de siste buffy säsong sakene: har inte de typ en liten springfling?
Vi kan kalla dem Spanja
Noes! Allt med Emma är rätt!Crashdummie skrev:JillValentine skrev:Men Hallå?
va med Spike och Anja? Spoiler i En av de siste buffy säsong sakene: har inte de typ en liten springfling?
Vi kan kalla dem Spanja
Näää spanja känns bara... fel!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare