Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
CheeseGuy skrev:Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
Efter att ha sett Angel säsong 4 och 5 så tycker jag att det nästan är lite fånigt att diskutera vem av Angel och Spike som är coolast, då båda två framstår som töntar i jämförelse med ni-vet-vem.
Edit:![]()
Shetani skrev:CheeseGuy skrev:Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
Efter att ha sett Angel säsong 4 och 5 så tycker jag att det nästan är lite fånigt att diskutera vem av Angel och Spike som är coolast, då båda två framstår som töntar i jämförelse med ni-vet-vem.
Är Lord Voldemort med i Angel?
Dawn skrev:Jag tycker Spike är Väldigt cool Men även alla andra karaktärer i buffy/aNGEL utom Riley och whesly är Coola
Dom har alla egna sätt som får en att tycka dom är bäst allihopa
Dawn skrev:vad mennar du nu då?
CheeseGuy skrev:Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
Lipton skrev:CheeseGuy skrev:Lipton skrev:Ang diskusionen coolhet Spike vs Angel. så lär jag hålla med om att Spike har högre coolhetsfaktor. Mycke högre, han har ju det här visa hudkontrakteteller va.
Hoppas att ni förstår att jag skrev ovanstående som ett mer eller mindre skämt. Det är ju fjortisvarning på det inlägget. Jag har inte sett Angel 4o5 så jag får fåna mig.ni-vet-vem = Wessley, eller?
Tinder skrev:Och på ett sätt har han ju rätt Spike var väll inte macho killen #1 på den tiden då han bodde hemma med mamma och skrev poesi. Men han har ju ändrats under tidens gång.
Tinder skrev:Och på ett sätt har han ju rätt Spike var väll inte macho killen #1 på den tiden då han bodde hemma med mamma och skrev poesi. Men han har ju ändrats under tidens gång.
Ai skrev:Å andra sidan har han ju sina töntiga tillfällen...
[BtVS 3x08]
...även utan själ. Tex när han försöker ljuga i Lovers Walk. Och hur patetisk är han väl inte i det avsnittet över huvudtaget?
Ai skrev:Han är en tönt. Och vi gillar honom.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare