karykh skrev:Det första jag gjorde efter att ha sett The Body var att gå ner till mina föräldrar och berätta för dom att jag älskade dom. Har nog aldrig sagt det till dom tidigare.
Tror det talar för sig själv...
Willowtree skrev:När min bästa vän drabbades av en depression introducerade jag Buffy för henne. Det var sen det enda hon tyckte var roligt under det året. Nu är hon ju så klart lika såld som jag.
caffeineaddict skrev:Samoht: Känner absolut igen mig. Även om inte så direkt.
Serien skapar känslor i mig som så gott som inget annat någonsin fått fram.
caffeineaddict skrev:Ibland är det så oerhört meningsfullt att ord inte kan förklara det.
caffeineaddict skrev:Alltså, vill inte påstå att ord kunnat röra mig på ett sådant sätt då jag inte har förlorat lika mycket, men ibland får serien mig att tänka på saker som få människor (om några) får mig att känna. Och man kan aldrig få dem att förstå hur serien om vampyrflickan får mig att känna något liknande... det är faktiskt omöjligt.
Hur ska man få "de andra", de ovetades, att förstå. Hur mycket serien påvekar en? Hur mycket man älskar den? Hur mycket den kan hjälpa en genom livet?
Flisa skrev:själv brukar jag få höra att jag låter/beteer mig som drusilla då och då
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare