tramitz skrev:tja jag e ny häroch jag undrar bara vart man kan läsa buffy säsong 8 serien för jag såg just klart säsong 7 av buffy
tramitz skrev:tja jag e ny häroch jag undrar bara vart man kan läsa buffy säsong 8 serien för jag såg just klart säsong 7 av buffy
XY skrev:tramitz skrev:tja jag e ny häroch jag undrar bara vart man kan läsa buffy säsong 8 serien för jag såg just klart säsong 7 av buffy
Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas. Själv har jag varit aktiv här i hela... hm, 10 minuter. Det kanske borde vara du som välkomnar mig istället.Eller så kan jag använda mina onda skills som munk för att ändra era minnen och få er att tro att jag varit här hela tiden.
gaspode skrev:XY skrev:tramitz skrev:tja jag e ny häroch jag undrar bara vart man kan läsa buffy säsong 8 serien för jag såg just klart säsong 7 av buffy
Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas. Själv har jag varit aktiv här i hela... hm, 10 minuter. Det kanske borde vara du som välkomnar mig istället.Eller så kan jag använda mina onda skills som munk för att ändra era minnen och få er att tro att jag varit här hela tiden.
bäst att passa på att säga "välkommen XY!" innan jag inte kommer ihåg att du är ny då.
gaspode skrev:vi är visst det "mognare forumet" :D
gaspode skrev:mognare
insiktsfulla
gaspode skrev:jag har stor voko.. voka... penis!
gaspode skrev:adolvsson skrev:gaspode skrev:mognare
insiktsfulla
Vilka lustiga ord du använder.
jag har stor voko.. voka... penis!
Gräsligt bra humor det där!lilith skrev:gaspode skrev:adolvsson skrev:gaspode skrev:mognare
insiktsfulla
Vilka lustiga ord du använder.
jag har stor voko.. voka... penis!
IRLG!!![]()
ni e så rrrrooooliga
XY skrev:Jag var aktiv ett tag i det forum som fanns på femmans hemsida. Inte det senare mer flashiga forumet, utan det tidigare. En del därifrån finns säkert här, fast jag minns inte deras nick förrän jag ser dem. : )
Glorificus skrev:Aha, ja, jag minns dig från gamla femmanforumet, XY!![]()
Minns jag rätt så är andra från den tiden som finns här: brat, Ai, LWes, Illyria... Sharatec... Buffy_The_Vampire_Slayer ("HeY" här)... SarahTheBloody... _Angel_ ("Piraten" här)... och säkert fler som jag inte kommer på just nu. Det var ju några år sen, så du minns kanske inte alla jag nämnde heller.
Edit: Och minns jag inte helt galet så är du en göteborgare, XY. Då har du potential att bli en bowlare. Känn dig speciell.
XY skrev:
Edit: Och minns jag inte helt galet så är du en göteborgare, XY. Då har du potential att bli en bowlare. Känn dig speciell.
Japp Göteborg, du hedrar mig med ditt minne. : ) Hm, bowlare, som i en person som kastar en tungt klot mot en grupp med käglor med avsikten att fälla dem? Eller är det någon slags kod jag inte känner till?
XY skrev:du skrev att du hade en resa planerad (eller precis avklarad) till Göteborg för att medverka på ett filmseminarium. Var det du? (Var det Glory istället för Glorificus du hette?)
XY skrev:Finns LWes presentationssida kvar? : )
XY skrev:Hm, bowlare, som i en person som kastar en tungt klot mot en grupp med käglor med avsikten att fälla dem? Eller är det någon slags kod jag inte känner till?
Illyria skrev:Nu känner jag mig senil, hur såg det forumet ut? För tydligen har jag varit där.
Glorificus skrev:Illyria skrev:Nu känner jag mig senil, hur såg det forumet ut? För tydligen har jag varit där.
Hm.. jag tror i alla fall du var där. Kan vara mitt minne det är fel på. Men i så fall var du inte lika aktiv som här... det var forumet där vart tionde inlägg försvann, osv. Det var mörkblått.
Illyria skrev:Nu känner jag mig senil, hur såg det forumet ut? För tydligen har jag varit där.
Glorificus skrev:XY skrev:Hm, bowlare, som i en person som kastar en tungt klot mot en grupp med käglor med avsikten att fälla dem? Eller är det någon slags kod jag inte känner till?
Både och. Häng kvar här på BF ett tag så klarnar det. Kanske.
Zaxx skrev:tramitz skrev:tja jag e ny häroch jag undrar bara vart man kan läsa buffy säsong 8 serien för jag såg just klart säsong 7 av buffy
Pefekt att göra ett sånt inlägg o sen dra... Men vi har inte gett upp hoppet! Kom tillbax!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare