Buffybot Wannabe skrev:Tack, nu har jag äntligen funnit det som fattades i mitt liv.
nolberg skrev:Jag har lagt märke till att ni inte använder er utax haxxor stilen som är väldigt inne just nu ...
A bear skrev:Någon annan som får en känsla av att Nolberg skulle kommit bra överens med trion?
Pazuzu skrev:Buffybot Wannabe skrev:Tack, nu har jag äntligen funnit det som fattades i mitt liv.
Precis, varför krångla med de vanliga bokstäverna.
ey skrev:Ge mig en bra andledning till att vi ska använda haxxor på just BF?
It just don´t make any sense..
Nollan skrev:väldigt inne just nu
Ai skrev:Eftersom det enligt Nolletrollet är:Nollan skrev:väldigt inne just nu
Behövs fler anledningar? Han verkar inte tycka det.
Tinwiel skrev:Jag förstår inte poängen med den här haxxor-grejen. Varför använda det istället för vanliga bokstäver? Det krånglar ju bara till. Kan du förklara nollberg?
Binchy skrev:Alla små barn tycker det är kul med "hemliga" språk. Se bara på rövarspråket...
Gordo skrev:Binchy skrev:Alla små barn tycker det är kul med "hemliga" språk. Se bara på rövarspråket...
När jag var liten hade vi ett språk som hette f-språket vilket innebar att man vid varje vokal satte in ett f och sedan upprepade vokalen. Vi tyckte det var väldigt roligt, vi var nog 10 år...
Binchy skrev:Gordo skrev:Binchy skrev:Alla små barn tycker det är kul med "hemliga" språk. Se bara på rövarspråket...
När jag var liten hade vi ett språk som hette f-språket vilket innebar att man vid varje vokal satte in ett f och sedan upprepade vokalen. Vi tyckte det var väldigt roligt, vi var nog 10 år...
Vilket skulle bevisas...
A bear skrev:Någon annan som får en känsla av att Nolberg skulle kommit bra överens med trion?
Binchy skrev:I'm too old for that kind of rubbish...
malavel skrev:Matematik är roligast med bokstäver. Skriftspråk är roligast med siffror.
Tinwiel skrev:malavel skrev:Matematik är roligast med bokstäver. Skriftspråk är roligast med siffror.
Jahaja. Men om man nu inte gillar siffror så är det nog inte så..
Matematik med bokstäver? Du menar formler och sånt? (eller var det en malavel-provocering som inte jag fattade?)
Men skriftspråk kan väl inte vara roligare med siffror..nu luras du!
malavel skrev:J4g 7yck3r f4ck715k7 477 d37 är 1173 ku1 m3d 51ffr0r.
Och jag gillar formler och sånt. Hur kan man inte älska derivatadefinitionen?
lim (h->0) (f(x+h)-f(x))/h
Så himla vackert!
Edit: Tinwiel: inga påhitt för att provocera den här gången.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare