Buffy är en urcool tjej som kan slåss!
Precis som jag! ha ha ha ha sköja bara! Men hon är urcool!
Synd att det inte blev mer än 7 säsonger!
Kjamz på er all!

nolberg skrev:Din lilla 5åring...buffy är ett jävla tönt program och det är pinsamt att det finns folk på +30 bast som sitter här och diggar det somfan
nolberg skrev:Din lilla 5åring...buffy är ett jävla tönt program och det är pinsamt att det finns folk på +30 bast som sitter här och diggar det somfan
Tinwiel skrev:nolberg skrev:Din lilla 5åring...buffy är ett jävla tönt program och det är pinsamt att det finns folk på +30 bast som sitter här och diggar det somfan
Nollberg skrev en hel mening! Med riktiga bokstäver, förståelig meningsbyggnad och allt, och bara en särskrivning. Duktig du har blivit nollberg!
JRT skrev:Tinwiel skrev:nolberg skrev:Din lilla 5åring...buffy är ett jävla tönt program och det är pinsamt att det finns folk på +30 bast som sitter här och diggar det somfan
Nollberg skrev en hel mening! Med riktiga bokstäver, förståelig meningsbyggnad och allt, och bara en särskrivning. Duktig du har blivit nollberg!
Men den är både punktlös och pointless.
Tinwiel skrev:Jo, du har rätt JRT, men jag försökte tänka positivt. Det var en tillfällig nyck, nu har det gått över..
JRT skrev:Tinwiel skrev:nolberg skrev:Din lilla 5åring...buffy är ett jävla tönt program och det är pinsamt att det finns folk på +30 bast som sitter här och diggar det somfan
Men den är både punktlös och pointless.
Buffy_Summers_ skrev::lovebunny:
Buffy är en urcool tjej som kan slåss!
Precis som jag! ha ha ha ha sköja bara! Men hon är urcool!
Synd att det inte blev mer än 7 säsonger!
Kjamz på er all!
![]()
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare