leckan skrev:NajZ!
Själv har jag börjat samla gamla Star Wars figurer igen så det blir inte så mycket Buffyfigurer just nu.
leckan skrev:Therealbuffy skrev:
ohh har en bakant som samlar på gamla star wars gubbar. han har hur många som helst asså,när ja såg hans samling så ville jag börja samla på Buffy figurer
Skojsigt! Hur många Buffyfigurer har du nu ?
Therealbuffy skrev:När spike kommer har ja 10 st...inte så jätte många än så länge men sammlar juh efter hand. Hur många har du??
leckan skrev:Therealbuffy skrev:När spike kommer har ja 10 st...inte så jätte många än så länge men sammlar juh efter hand. Hur många har du??
leckan skrev:Therealbuffy
18 STYCKEN???oki tror ja lägger ner min lite små futtiga samling..
Neee! Nu ska du inte vara sån!
Det e roligare om fler samlar!
eponinethen skrev:Det finns en så otroligt snygg men otroligt dyr Faith figur
eponinethen skrev:Ja precis. Det finns några andra Faith figurer som är så otroligt fula. Men den där är ju cool.
Alltså vissa är verkligen så himla lika. Som denna Spike figur och denna Angel, jag menar kolla Davids ansikte... heh.
Okej, jag borde inte söka runt på sådana här, det är inte bra, jag blir sjukt sugen på att spendera äckligt mycket pengar på små platsfigurer, mhmhm...
Therealbuffy skrev:eponinethen skrev:Ja precis. Det finns några andra Faith figurer som är så otroligt fula. Men den där är ju cool.
Alltså vissa är verkligen så himla lika. Som denna Spike figur och denna Angel, jag menar kolla Davids ansikte... heh.
Okej, jag borde inte söka runt på sådana här, det är inte bra, jag blir sjukt sugen på att spendera äckligt mycket pengar på små platsfigurer, mhmhm...
Jag har båda dom dockorna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare