Hur mycket har du sett nu då?
Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så!![]()
Wyclef skrev:Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så!![]()
Har sett en del ur serien antingen hos brorsan eller när det gick på teven, men jag har säkert missat ungefär hälften av avsnitten från säsong 3-7. Har Säsong 3 på dvd liggandes nu som jag ska ta tag i nu under julhelgen hade jag tänkt mig.
sus@n skrev:Wyclef skrev:Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så!![]()
Har sett en del ur serien antingen hos brorsan eller när det gick på teven, men jag har säkert missat ungefär hälften av avsnitten från säsong 3-7. Har Säsong 3 på dvd liggandes nu som jag ska ta tag i nu under julhelgen hade jag tänkt mig.
Se till att se det du har missatVem vet - du kanske har missat något riktigt STOOOORT
jvc_man skrev:* Har en Buffy-musmatta sedan tidigare
SarahTheBloody skrev:men sen när Buffy var tvungen att sticka svärdet genom nån som hon hade riktigt kär så tyckte jag synd om henne och en tår kanske trängde sig fram i ögat. Då tänkte jag att "ja det här avsnittet var ju iaf bra"
Tinwiel skrev:/.../Once a Buffster, always a Buffster!
leckan skrev:Har iallafall en syrra som är lika Buffytokig och det e kul!
leckan skrev:Har iallafall en syrra som är lika Buffytokig och det e kul!
Buffybot Wannabe skrev:
Jag försöker få min syster att bli Buffytokig men det går inte så bra.
Men nu har hon kärat ner sig i Marc Blucas. Så det finns hopp!
CiX skrev:johanna.: Om du/ni tittade på 17:00 sändningen i femman så visade dom den klippta versionen av episoderna. Så det finns fler scener att se... och t ex Once More With Feeling hade ett helt annat intro.
johanna. skrev:Buffybot Wannabe skrev:
Där finns ju en liten, liten risk att din syster kan tappa intresset när Marc Blucas lämnar serien.. introducera henne för Spike (för vem kan undvika att kära ner sig i honom) så har du henne i ett fast grepp till sista avsnittet.
Buffybot Wannabe skrev:johanna. skrev:Buffybot Wannabe skrev:
Där finns ju en liten, liten risk att din syster kan tappa intresset när Marc Blucas lämnar serien.. introducera henne för Spike (för vem kan undvika att kära ner sig i honom) så har du henne i ett fast grepp till sista avsnittet.
Nä, det är tyvärr utesluten. Hon är så otroligt anti allt som har med JM att göra (jag vet, vi KAN INTE va släkt) så det går inte... Men hon ringde innan och frågade om hon fick låna Bring It On för "hon var sugen på lite Eliza"... :eek: WTF??? Så nu får jag väl försöka ta fram hennes homosexuella sida... Var fan hittar jag den då???
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare