sus@n skrev:Jag har haft en massa avatarer sen jag kom hit (halvår sedan???)
Du närmar dig snart ditt årsjubileum, honey pie!

sus@n skrev:Jag har haft en massa avatarer sen jag kom hit (halvår sedan???)
caffeineaddict skrev:sus@n skrev:Jag har haft en massa avatarer sen jag kom hit (halvår sedan???)
Du närmar dig snart ditt årsjubileum, honey pie!
Lipton skrev::eek: va va va!!!!!!!!!!!!!!(sätter i halsen, någon får komma och slå mig i ryggen.)
VelocityBoy skrev:Lipton skrev::eek: va va va!!!!!!!!!!!!!!(sätter i halsen, någon får komma och slå mig i ryggen.)
*dunk, dunk*... sad but true men James åldrades ganska snabbt mellan s6 och s7 och därefter, skall de göra något så måste det ske snabbt.
Crystal skrev:Jag röstade på en spin off eftersom det hade varit kul med en fortsättning/utveckling med t. ex Dawn som den nya slayern...
Crystal skrev:Jag röstade på en spin off eftersom det hade varit kul med en fortsättning/utveckling med t. ex Dawn som den nya slayern...
Jag håller fortfarande inte med om att det finns någonting logiskt som säger att Dawn skulle bli en slayer... Plus att vore extremt jobbigt att se henne som slayer (för att inte tala om en serie om Dawn, ehh).
Jag vill ha en Faith spin off, men den måste vara extremt försiktigt och bra gjord, ingen får komma och förstöra Faith på något sätt. Om den gjordes rätt tror jag att det skulle kunna bli helt underbart bra.
RalfiParpa skrev:Vad sägs om en Uncle Rory-spinoff? Ni vet, Xanders försupne farbror som Xander lånar bilen av i "The Zeppo". Han är med i "Hell's Bells" också. Kanske en TV-film som heter något i stil med Uncle Rory: The Man Likes His Schnapps.
noike skrev:RalfiParpa skrev:Vad sägs om en Uncle Rory-spinoff? Ni vet, Xanders försupne farbror som Xander lånar bilen av i "The Zeppo". Han är med i "Hell's Bells" också. Kanske en TV-film som heter något i stil med Uncle Rory: The Man Likes His Schnapps.
The Harris' så kan vi få in hela familjen i serien.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare