Noggster skrev:han är ju snart det man blir efter demonfodder!
Han är snart Minion. Det gör att han postat mer än väldigt många andra som reggat sig. Vår egen lilla troll-maskot!
Noggster skrev:han är ju snart det man blir efter demonfodder!
Ai skrev:Absolut. Jag förstår inte hur vi har kunnat varit så blind!! nollan har frälst oss och vi har kommit ut i ljuset och kommer hädanefter att bara se serier där huvudpersonen inte ändrar ansiktsuttryck - som OC tex...
VelocityBoy skrev:Ai skrev:Absolut. Jag förstår inte hur vi har kunnat varit så blind!! nollan har frälst oss och vi har kommit ut i ljuset och kommer hädanefter att bara se serier där huvudpersonen inte ändrar ansiktsuttryck - som OC tex...
OMG du håller på att förvandlas till ett troll
nån: Spike ÄR en fantastisk pojkvän i s. 6!
Ai: alla är töntar!!
ey skrev:Och snart sitter du och kollar på TV efter 18:00. SHIT!
Shetani skrev:Hur många felstavningar tror ni kommer i nästa post?
nolberg skrev:jeg öppna sida 2-3 gång i ett minut, ni aldrig stänga sida därför ni vara här mer än meg
nolberg skrev:vafan när ni ska sluta klaga @ me??!?!?!? jeg kan inte råför mitt stavning?!?!
Pazuzu skrev:Det brukar man lära sig i skolan, och förhoppningsvis har du gått där.
noike skrev:Måste givetvis vara det här: Blue Man Group - Audio. The "I blue myself"-factor.
Ai skrev:nolberg skrev:är ni 1.60 lång väger 45kg med briller?
Bara om vi står på varandras axlar och samtidigt listar ut vad 'briller' betyder....
Emily skrev:Jag blir rädd att skriva eftersom jag skriver så otrolig fel![]()
Men jag är ju finne
Ai skrev:Dålig stavning accepteras bara av intelligenta och trevliga människor.
Ai skrev:Emily skrev:Jag blir rädd att skriva eftersom jag skriver så otrolig fel![]()
Men jag är ju finne
Var inte det.
caffeineaddict skrev:Ai: Ah, Mrs. Quotesherself strikes again!*retas*
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare