Hallojken, jag är en relativt nyfrälst Buffyfan med alldeles för stort sug för serien än vad som kan tillfredställas av kanal5 och undrar därför om någon här vet adressen till en bra DC++ hub där jag kan ladda ned avsnitt. För övrigt så vill jaq tacka alla forumiter här för många och intressanta inlägg...
Välkommen! Hoppas du kommer att trivas, och att starta med två trådar var verkligen rivstart (även om jag antar att det var ett misstag). Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med din egentliga fråga. Antar att detta måste varit upp innan så prova sökfunktionen.
EDIT: Okej, off var före.
World gonna end... where else would I want to be? - Xander, Grave 6.22
Hej, mitt namn är KKBBPPNEEPBSN-CaffeineF III och jag vill tillsammans med mina forumkompisar önska dig väldigt välkommen till våran lilla mysgrop på nätet.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
caffeineaddict skrev:Hej, mitt namn är KKBBPPNEEPBSN-CaffeineF III och jag vill tillsammans med mina forumkompisar önska dig väldigt välkommen till våran lilla mysgrop på nätet.
Zaxx: Därför att likt Buffyverse, kommer det ögonblick då vi expanderar bakåt med en flashback för att belysa likheterna mellan nuet och det förflutna. Och för att vi ska kunna säga "Ciao" och åka på scootrar.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.