Tooticki skrev:Enligt imdb har dom kontaktat Anthony Stewart Head att delta i serien.
brat skrev:Ställde just Head-frågan till Glory. Och en massa andra frågor. Som säkert ingen vet.Vem spelar unge Ripper? Ska Joss skriva manus?
Glorificus skrev:Finns nog inget sagt om det ska finnas med någon "unge Ripper" (?? Rätta mig gärna om någon minns något annat)... men det blir kul att se vem som spelar honom i så fall, ja.
brat skrev:Men. Vad ska det annars vara? Om det ska handla om Ripper? Ripper var ju Giles när han var ung.
adolvsson skrev:Vad det snackades om förr i alla fall, var ju att Ripper the Series skulle vara en... typ Cracker med övernaturliga förtecken. Giles löser mystiska mysterier i sitt hemland, eller nåt sånt. Förhoppningsvis får vi lite bakgrundsstuff också, men den lär koncentrera sig på nutid, och det är inte säkert en ung Ripper-skådis behövs, och framför allt är det här vad som sagts tidigare och kan komma att ändras helt.
caffeineaddict skrev:Frågan är väl om inte Dollhouse betyder att Ripper är död. Igen.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Frågan är väl om inte Dollhouse betyder att Ripper är död. Igen.
Det är en tv-film. Ingen egen serie -- inte än i varje fall -- och Joss medverkan ökar ju i och med strejken.
wyndham skrev:Nu förstår jag inte. För att det är BBC?
adolvsson skrev:wyndham skrev:Nu förstår jag inte. För att det är BBC?
För att det inte är USA och WGA.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare