caffeineaddict skrev:wyndham skrev:att ni sätter Choices så lågt tycker jag är konstigt på ett mer objektivt sätt.
VARFÖR SÄTTER HON SIG NER OCH LÄSER BÖCKERNA DÄR OCH DÅ?! VARFÖR, WILLOW, VARFÖR!?
Because of THE FUN!
Objektivt.
caffeineaddict skrev:wyndham skrev:att ni sätter Choices så lågt tycker jag är konstigt på ett mer objektivt sätt.
VARFÖR SÄTTER HON SIG NER OCH LÄSER BÖCKERNA DÄR OCH DÅ?! VARFÖR, WILLOW, VARFÖR!?
caffeineaddict skrev:Du menar att det händer dig ofta att du sätter dig ner och läser böcker när du är i dödsfara istället för att ta dig UR dödsfaran så fort som möjligt? Och att det är naturligt beteende för bokläsare?
noike skrev:caffeineaddict skrev:wyndham skrev:att ni sätter Choices så lågt tycker jag är konstigt på ett mer objektivt sätt.
Om du hade läst böcker så hade du förstått.
wyndham skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:wyndham skrev:att ni sätter Choices så lågt tycker jag är konstigt på ett mer objektivt sätt.
Om du hade läst böcker så hade du förstått.
Jag tror nog att det här med bokberoende är en metafor för magimissbruk. Dom har alltid så subtila undertexter.
Rombat skrev:1. Touched![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare