Off skrev:Angelus: I will remember you för att du sa det där! (pun intended)
Alla som inte gillar det avsnittet är hemska människor.
sharatec skrev:En sak som har slagit mig är att Buffy är en av de få tv-serier som jag någonsin har börjat gråta när jag tittat på, och jag har sett i andra inlägg att jag uppenbarligen inte är ensam om det. Blev dock ändå lite nyfiken på vilka avsnitt ni tycker är så starka att tårarna börjar rinna...?
Eisa skrev:jag har inga speciella avsnitt som jag alltid gråter till, det är olika varje gång. ibland kan jag börjar småsnyfta till en scen som jag aldrig tidigare tänkt på som sorglig. jag tror det är därför jag älskar buffy, varje gång jag ser om serien upplever jag nya saker.
XY skrev:BtVS är emotionellt intensiv på många ställen. Jag upplever i regel känslor starkare när jag ser på BtVS än jag gör angående saker som händer i mitt eget liv.
herdware skrev:XY skrev:BtVS är emotionellt intensiv på många ställen. Jag upplever i regel känslor starkare när jag ser på BtVS än jag gör angående saker som händer i mitt eget liv.
Mhm, jag med... jag skyller det på att jag har pest i hjärnan - det är en gåva.
XY skrev:Crashdummie skrev:Jag tror inte jag har gratit under ngn buffy avsnitt...
En cylon till.(spoiler Battlestar Galactica s1) Fast nu när jag har sett första säsongen av BG så vet jag iofs att cyloner kan gråta.
Crashdummie skrev:XY skrev:Crashdummie skrev:Jag tror inte jag har gratit under ngn buffy avsnitt...
En cylon till.(spoiler Battlestar Galactica s1) Fast nu när jag har sett första säsongen av BG så vet jag iofs att cyloner kan gråta.
... med trasiga tarkanaler?![]()
fick kolla pa wikipedia vad cylon e for ngt - "an advanced reptilian race who created the robots"?? Ewwww, flashback till serien V...
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]