love_buffy_4ever skrev:HAHA okej, störd människa Nolberg är. Fast rätt så humoristisk. Skriver inte han eller nån annan här längre? Tråkigt i så fall
mattek72 skrev:love_buffy_4ever skrev:HAHA okej, störd människa Nolberg är. Fast rätt så humoristisk. Skriver inte han eller nån annan här längre? Tråkigt i så fall
Han tröttnade väl, och idioten Jhon blev ju lyckligtvis kortvarig på forumet.
Eisa skrev:jag börjar misstänka att nolberg inte kommer komma tillbaka.
Eisa skrev:jag börjar misstänka att nolberg inte kommer komma tillbaka.
Eisa skrev:har det till och med gått så långt att du har ett nolbergaltare där hemma?
adolvsson skrev:Eisa skrev:har det till och med gått så långt att du har ett nolbergaltare där hemma?
Eller en nolbot.
nolberg skrev:hur fan kan ni tycka buffy är bra? ett jävla tönt program ser hälre på snurre sprätt 24h i streck än 1 avsnitt av buffy
TheSlayerInMe skrev:Ursäkta mig så mycket men jag blir bara så arg när andra alltid förstör allting. Kan inte alla Buffy fan få ha ett forum där man bara pratar om Buffy ifred utan att någon sabbar allt? Jag kanske tog i lite men whatever...Någon som håller med?
adolvsson skrev:TheSlayerInMe skrev:Ursäkta mig så mycket men jag blir bara så arg när andra alltid förstör allting. Kan inte alla Buffy fan få ha ett forum där man bara pratar om Buffy ifred utan att någon sabbar allt? Jag kanske tog i lite men whatever...Någon som håller med?
Fast nolberg förstörde inget, tvärtom så har han gett oss (åtminstone några av oss) en hel hög med goda skratt.
Jag saknar honom faktiskt, han har ju inte skrivit något här på över ett år. Det är tragiskt! Han var ju så rolig. Någon borde ta ett tag och göra en sådan däringa nolbot jag nämnde i annan tråd.
TheSlayerInMe skrev:Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?
TheSlayerInMe skrev:Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?
adolvsson skrev:TheSlayerInMe skrev:Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?
Därför att ey säger det. Jag menar, kom igen, hur kan en Carmen ha fel om en sån sak. Det hörs ju bara på namnet - Carrrmeeennn.
Daimone skrev:Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!
Daimone skrev:Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!
adolvsson skrev:Daimone skrev:Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!
Jag rådiggar stavningen på tellevisionen. Lite mer schwung i det. Ett ensamt l hör härmed till det förgångna!
Tack för ditt bidrag.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare