sämsta serien (nolbergs officiella humortråd)(spoilers!)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Binchy » mån jul 10, 2006 20:19

Nej, Jhon kunde ju uttrycka sig (förhållandevis) vettigt, medan nolberg alltid använde en massa siffror istället för bokstäver...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav love_buffy_4ever » sön sep 17, 2006 21:07

HAHA okej, störd människa Nolberg är. Fast rätt så humoristisk. Skriver inte han eller nån annan här längre? Tråkigt i så fall :(
Senast redigerad av love_buffy_4ever sön sep 17, 2006 21:24, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav love_buffy_4ever » sön sep 17, 2006 21:14

Hmm... jag är ganska säker på att denna människa egentligen gillar Buffy, fast han försöker dölja det genom att stava så dåligt som möjligt.
Eller så kan han kanske inte stava.
Möjligheterna är oändliga!
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav mattek72 » tor sep 21, 2006 0:47

love_buffy_4ever skrev:HAHA okej, störd människa Nolberg är. Fast rätt så humoristisk. Skriver inte han eller nån annan här längre? Tråkigt i så fall :(

Han tröttnade väl, och idioten Jhon blev ju lyckligtvis kortvarig på forumet.
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav love_buffy_4ever » tor sep 21, 2006 17:52

mattek72 skrev:
love_buffy_4ever skrev:HAHA okej, störd människa Nolberg är. Fast rätt så humoristisk. Skriver inte han eller nån annan här längre? Tråkigt i så fall :(

Han tröttnade väl, och idioten Jhon blev ju lyckligtvis kortvarig på forumet.

haha okej. kommer säkert nån ny sen.
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav Eisa » tor sep 21, 2006 18:15

jag börjar misstänka att nolberg inte kommer komma tillbaka.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav Forever Chosen » fre sep 22, 2006 13:13

Eisa skrev:jag börjar misstänka att nolberg inte kommer komma tillbaka.

Jag misstänker att du misstänker rätt :)
Kul tråd för övrigt :D
A slayer with family and friends. That sure as hell wasn't in the brochure!
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby

Inläggav carre » fre sep 22, 2006 13:48

:cry: jag saknar honom nått OLIDLIGT!!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Eisa » fre sep 22, 2006 18:39

ey skrev:

:cry: jag saknar honom nått OLIDLIGT!!

har det till och med gått så långt att du har ett nolbergaltare där hemma?
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav adolvsson » fre sep 22, 2006 22:43

Eisa skrev:har det till och med gått så långt att du har ett nolbergaltare där hemma?

Eller en nolbot.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Eisa » lör sep 23, 2006 19:00

adolvsson skrev:
Eisa skrev:har det till och med gått så långt att du har ett nolbergaltare där hemma?

Eller en nolbot.

ja, så är det givetvis, vem har inte alla ensamma kvällar önskat sig just en nolbot och tänkt att det skulle vara lösningen på alla problem?
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav TheSlayerInMe » sön okt 01, 2006 1:35

Han var verkligen störd :S
If love is a crime, let me be guilty of loving Sarah Michelle Gellar <3
TheSlayerInMe
Demon Fodder

Re: sämsta serien (A.K.A. nolbergs officiella humortråd)

Inläggav TheSlayerInMe » sön okt 01, 2006 1:39

nolberg skrev:hur fan kan ni tycka buffy är bra? ett jävla tönt program ser hälre på snurre sprätt 24h i streck än 1 avsnitt av buffy

Lyssna nu din ouppfostrade lilla ungdjävel! Anledningen till att du registrerade dig här och skriver till alla att Buffy är det sämsta programet någonsin, är för att du bara vill ha andras uppmärksamhet och göra alla förbannade. Som du ser dår inte detta så bra. För alla som gillar Buffy är mogna och har ett liv till skillnad mot vissa andra... Så stick härifrån, titta på din kära lilla älskling kallad Snurre Sprätt and GET A LIFE!! :evil:

Ursäkta mig så mycket men jag blir bara så arg när andra alltid förstör allting. Kan inte alla Buffy fan få ha ett forum där man bara pratar om Buffy ifred utan att någon sabbar allt? Jag kanske tog i lite men whatever...Någon som håller med?
TheSlayerInMe
Demon Fodder

Inläggav adolvsson » sön okt 01, 2006 1:53

TheSlayerInMe skrev:Ursäkta mig så mycket men jag blir bara så arg när andra alltid förstör allting. Kan inte alla Buffy fan få ha ett forum där man bara pratar om Buffy ifred utan att någon sabbar allt? Jag kanske tog i lite men whatever...Någon som håller med?

Fast nolberg förstörde inget, tvärtom så har han gett oss (åtminstone några av oss) en hel hög med goda skratt.

Jag saknar honom faktiskt, han har ju inte skrivit något här på över ett år. Det är tragiskt! Han var ju så rolig. Någon borde ta ett tag och göra en sådan däringa nolbot jag nämnde i annan tråd.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav TheSlayerInMe » sön okt 01, 2006 12:47

adolvsson skrev:
TheSlayerInMe skrev:Ursäkta mig så mycket men jag blir bara så arg när andra alltid förstör allting. Kan inte alla Buffy fan få ha ett forum där man bara pratar om Buffy ifred utan att någon sabbar allt? Jag kanske tog i lite men whatever...Någon som håller med?

Fast nolberg förstörde inget, tvärtom så har han gett oss (åtminstone några av oss) en hel hög med goda skratt.

Jag saknar honom faktiskt, han har ju inte skrivit något här på över ett år. Det är tragiskt! Han var ju så rolig. Någon borde ta ett tag och göra en sådan däringa nolbot jag nämnde i annan tråd.

Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?
TheSlayerInMe
Demon Fodder

Inläggav carre » sön okt 01, 2006 12:52

TheSlayerInMe skrev:Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?

det är fantastiskt roligt!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav adolvsson » sön okt 01, 2006 13:28

TheSlayerInMe skrev:Jag är inte inne här så mycket längre så jag såg inte när hans meddelande skickade sist. Men hur kan det vara roligt att ha en här som snackar skit om Buffy?

Därför att ey säger det. Jag menar, kom igen, hur kan en Carmen ha fel om en sån sak. Det hörs ju bara på namnet - Carrrmeeennn.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav caffeineaddict » sön okt 01, 2006 13:29

Åh Carmen! Jag blev alldeles full av längtan när Fredrik Adolvsson skrev sådär. Åh Fredrik Adolvsson!

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » sön okt 01, 2006 13:32

ÅÅÅH, FREDRIK ADOLVSSON!!

*suckar djupt*

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav Binchy » sön okt 01, 2006 16:49

För att han var skrattretande och löjeväckande i sitt grundlösa (och argumentslösa) hat gentemot serien.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav noike » sön okt 01, 2006 20:41

För att folk ska få tycka vad de vill? Nu var han inte den mest stilistiska motståndare man kan ha, men ändå.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav carre » mån okt 02, 2006 11:31

adolvsson skrev:

Därför att ey säger det. Jag menar, kom igen, hur kan en Carmen ha fel om en sån sak. Det hörs ju bara på namnet - Carrrmeeennn.

8) Frrrrredrrrik! puss!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Daimone » fre jan 19, 2007 21:28

Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!
Daimone
Minion

Inläggav Eisa » fre jan 19, 2007 21:40

Daimone skrev:Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!

jag håller också med! buffy är det sämsta skräpet som någonsin har visats på tv!
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav noike » fre jan 19, 2007 21:41

Daimone skrev:Håller fullkomligen med nollberg. Det här måste vara den värsta sortens skräp som vissats i tellevisionens historia!

Oj, det var ord och inga visor. Vad mer finns där nere på bottenslammet i tv-historiens utsläpp?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav CheeseGuy » fre jan 19, 2007 21:42

Så vad gillar du för serier då?
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Eisa » fre jan 19, 2007 21:42

angel! angel är det nästsämsta som har visats, jag är numera övertygad om detta, jag byter härmed sida.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav adolvsson » fre jan 19, 2007 22:08

Jag rådiggar stavningen på tellevisionen. Lite mer schwung i det. Ett ensamt l hör härmed till det förgångna!

Tack för ditt bidrag.

:lovebunny:

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav A bear » fre jan 19, 2007 23:02

adolvsson skrev:

Jag rådiggar stavningen på tellevisionen. Lite mer schwung i det. Ett ensamt l hör härmed till det förgångna!

Tack för ditt bidrag.

:lovebunny:

"Vissats" är bra också. Månntro det ska stå "Viasats"? Men Buffy gick väl på femman...?

Men vi ska inte gnälla. Välkommen Daimone!

(Daimone, är det som Toblerone fast med mer karamell i? Mmmm... social democratic credit card chocolate...)
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Tinwiel » lör jan 20, 2007 2:51

Åh vad fina felstavningar. Jag blir alldeles varm inombords. Såklart Buffy är skräp. Jag är skräp. Barnsligt skräp. Det är ... resten här också.

Men vad hungrig jag är, och jag har inget att äta. Nej, jag är inte hungrig, jag är sugen. Anna har en gammal pizza i kylskåpet. Jag har redan norpat en kant. Kan inte norpa mer då för då blir det alldeles uppenbart att jag har tagit. Äsch.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS