Buffy på ny TV-tid

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Buffy på ny TV-tid

Inläggav adolvsson » mån mar 22, 2004 18:12

Tänkte det kunde vara värt att nämna, för den lite nyfikne och sporadiskt följande typen. Alla andra lär ändå veta vid det här laget. Buffy har alltså ny tid på femman. 17:35 är det som gäller. Vid gamla tiden är det nåt konstigt datingprogram som gäller istället. Säkert med någon halvgalen engelsman bakom kulisserna. De brukar skapa konstiga datingprogram. Har jag hört.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Noggster » mån mar 22, 2004 18:14

Märkte detta nu med.. fy, men känner du inte igen blinddate ? Har ju kanal5 visat i många månader tidigare. fast på andra tider då.
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo

Inläggav adolvsson » mån mar 22, 2004 18:24

Känna igen? Jag zappade över till femman, hörde att det var ny tid, såg att det skulle vara ett datingprogram, zappade bort igen. Med få undantag tillhör jag dom som är gravt allergisk mot de flesta former av realityshower.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav kaos » mån mar 22, 2004 18:38

får du oxå utslaga av se Big Brother eller?
Kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos
Användarvisningsbild
kaos
Big Bad

Inläggav Mr Chase » mån mar 22, 2004 21:48

Det är illa nog att höra de enfaldiga programpresentatörerna förstöra eftertexterna på nattsändningen genom att snacka en massa dumheter om storebrorsan. Grrr... argh :evil: !
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo

Inläggav latarmig » mån mar 22, 2004 22:45

Jag tror att den något senare sändningstiden kommer att ge Buffy aningen fler tittare. De flesta sätter inte på TV:n förrän vid 6-snåret. Bara de inte sänder andra sändningen senare också, den ligger redan väl sent.
latarmig
Big Bad

Inläggav adolvsson » tis mar 23, 2004 1:21

kaos skrev:får du oxå utslaga av se Big Brother eller?

Nja, inte så mycket utslag. Det är mer i stil med sura uppstötningar och en nästan oemotståndlig lust att klösa ögongloberna ur sina hålor med hjälp av ett par riktigt trubbiga smörknivar.

Användarvisningsbild
adolvsson

Återgå till Allmänt om BtVS