Hejhej! Jag är väldigt nytillkommen buffy-fanatiker *hehe*. Fattar inte hur det kan vara så beroendeframkallande. Jag måste fråga. Jag har inte sett buffy förr så kan nån säga om angel kommer tillbaka efter säs 2? Säg inte hur utan bara om. Tack!
Välkommen hit! Hoppas du ska trivas här bland oss andra.
Är du säker på att du verkligen vill veta det? Är ju bäst att vara helt oanande innan.
Här står svaret iaf. Ja !
IRC carre: jag brukade ta på mig själv när jag var liten och lekte doktor på mossans job
Buffy är starkt beroendeframkallande Kan bero på många saker tror jag, några är nog att serien är välskriven, personerna är underbara, ploten är spännande m.m, m.m.
Edit: Och så James Marsters förståss *Fröken Langtry like*
Senast redigerad av Langtry lör mar 13, 2004 13:31, redigerad totalt 1 gång.
Välkommen hit! Roligt med en till tjej. Jag vet inte om det stämmer men det *känns* som att det är många fler killar än tjejer här. Fast det är ju roligt med nya killar också naturligtvis.
Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that. -- Portal 2
A pit is not complete without a Freeman climbing out of it. -- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Vad roligt man kan vara då Iaf, jag kollar på buffy på femman...alltid. Är som sagt beroende eller vad tror ni när man längtar till måndag! Ojojoj vart ska detta leda...hehe, men vem behöver ett liv eller hur Jag håller med om att hela konceptet för Buffy är VÄLDIGT bra. Karaktärerna, manus och ja det där ni vet. Är det tredje säsongen som börjar på måndag?
Mitt namn kom faktiskt till av en slump. Jag skulle bli medlem i en klubb och de namn jag brukar ha var upptagna så jag tog ett namn efter den låt jag precis hade hört, Echo Chamber *haha*. Men jag är inte nån Ark-fantast. Vet nån om Angel-serien kommer att visas i Sverige?
echo: Tyvärr verkar det inte så. TV4 äger sändningsrättigheterna till Angel och har gjort det ett bra tag, men de verkar inte så intresserade av att visa den...
Man kan ju alltid hoppas på att Femman köper rättigheterna till Angel med och hanterar den bättre. Det vore svårt att hantera den sämre.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
jag e-mailade tv4 för ett tag sen om ANGEL och frågade när de skulle sända och om de skulle kunna fåp i hop det med tv5 sändningar..
De svarade att de inte kan få i hop det med tv5 och att det inte finns några planer att sända än...
Noggster: SVT visar sina serier och gör det allsom oftast bra. Så vad har du emot kanalen?
Jag vet inte vad TV4 har förvandlats till, men de ligger under både Kanal5 och TV3 när det gäller serier. Det verkar nästan, och det här kan låta lite hårt och elakt, som om de har Fox som sin förebild.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.