AKS skrev:Vi måste fundera på hur detta kommer att funka då typ Buffy, Spike och Willow finns kvar. Tror att deras fanbase är ungefär lika stor. Eller vi kanske får stora problem redan när Faith, snyft!, har åkt ut. På TwoP brukar de köra att efter att hälften av karaktärerna försvinner (eller nåt sånt) så sätter man ett plus och två minus. Nåt att fundera på för att tävlingen inte ska pågå till jul?
Ett plus och två minus låter som en bra idé tycker jag. Kan vi komma överens om att starta med det efter att nästa karaktär har åkt ut?
A bear skrev:Ett plus och två minus låter som en bra idé tycker jag. Kan vi komma överens om att starta med det efter att nästa karaktär har åkt ut?
Låter fint. Så rösta ut Buffy nån gång då!
Faith var svår att döda!!!
Forever Chosen skrev:Faith var svår att döda!!!
latarmig skrev:Bara så jag får klarhet. Vi ger fortfarande pluspoängen som vanligt, men innebär "två minus" att vi ger minus till två karaktärer (ett minus var), eller ger vi en karaktär två minuspoäng?
Jag antar att det skulle funka vilket som, man skulle till och med kunna välja själv från gång till gång.
Nyx skrev:Buffy - 32
Willow - 37
Xander - 30
Giles - 38
Faith - 4 (-)
Spike - 37 (+)
Bra idé att ge 2 minus efter att nästa karaktär försvunnit. I second that notion!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare