love_buffy_4ever skrev:jag tycker buffys frisyr i säsong 6 är skitsnygg, ja, innan hon klippte sig då
är lite skeptisk till buffys frisyr i säsong 1. taras frisyr, kommer inte ihåg vilken säsong, men i början när hon var med, är inte så snygg heller.
buffymon skrev:jag gillar OZ frissa och hans hårfärg. Rött är sött
Therealbuffy skrev:Angels 1700/1800 är frilla är riktigt fullt tycker jag gillar dock Darlas korkskruvar
Garim skrev:Therealbuffy skrev:Angels 1700/1800 är frilla är riktigt fullt tycker jag gillar dock Darlas korkskruvar
Ahh, men Darla är ju skitsnygg hela tiden... utom då i Buffy S1... Julie Benz
Isabella skrev:love_buffy_4ever skrev:jag tycker buffys frisyr i säsong 6 är skitsnygg, ja, innan hon klippte sig då
är lite skeptisk till buffys frisyr i säsong 1. taras frisyr, kommer inte ihåg vilken säsong, men i början när hon var med, är inte så snygg heller.
Du menar i säsong 4?
Therealbuffy skrev:Älskar Spike`s frilla i säsong 7..då när det är lite tillrufsat*grrr*
Therealbuffy skrev:Älskar Spike`s frilla i säsong 7..då när det är lite tillrufsat*grrr*
Forever Chosen skrev:Therealbuffy skrev:Älskar Spike`s frilla i säsong 7..då när det är lite tillrufsat*grrr*
Så sant så, överlag så diggar jag Spikes frisyr jämt. Önskar jag själv kunde ha en sån frisyr
Forever Chosen skrev:Therealbuffy skrev:Älskar Spike`s frilla i säsong 7..då när det är lite tillrufsat*grrr*
Så sant så, överlag så diggar jag Spikes frisyr jämt. Önskar jag själv kunde ha en sån frisyr
HeY skrev:Jag tycker den gången Tony försökte sig på en Kristen Bell frisyr var hans värsta:
Tycker inte ni?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare