Jeg har flere bilder, men det blir så travelt å bilde av alle.
Zaxx skrev:När skall jag få tummen ur o samla mina saker på en plats då?
Nyx skrev:Välkommen eriked! SF-bok är ett bra ställe. Jag jobbar lite där ibland. Undrar om det kanske var jag som tipsade dig om BF?
eriked skrev:mummel att astonshing del2 inte är lika bra
Jag gillade del 2. Jag menar... Piotr!noike skrev:eriked skrev:mummel att astonshing del2 inte är lika bra
No shit. Och del tre kan gå hur som helst men den känns väääldigt X-men-clichéfylld än så länge.
Nyx skrev:SF-bok är ett bra ställe. Jag jobbar lite där ibland.
Forever Chosen skrev:Nyx skrev:SF-bok är ett bra ställe. Jag jobbar lite där ibland.
Då har jag säkert köpt nått av dig
eriked skrev:Nyx skrev:Välkommen eriked! SF-bok är ett bra ställe. Jag jobbar lite där ibland. Undrar om det kanske var jag som tipsade dig om BF?
BF står för Buffyforum antar jag? Och nej det var det nog inte däremot nämnde tjejen i kassan att hon hade sett Serenity 3 gånger men det kunde jag tyvärr inte slå... (var på förhandsvisning i Stockholm iaf)
Astonishing X-men del 1 är för övrigt apa-bra, med härliga Joss skämt som man bara njuter av...mummel att han inte skriver/regisserar X-3 istället för Wonderwoman...och mummel att astonishing del2 inte är lika bra
Härligt! letade efter Fray dock men hittade den inte så det fick bli Astonishing, inget dåligt val!Nyx skrev:Det var jag som var tjejen i kassan. Har inte läst Astonishing x-men ännu men jag gillar Fray och Serenity tie-in serien som Joss har skrivit!
eriked skrev:Härligt! letade efter Fray dock men hittade den inte så det fick bli Astonishing, inget dåligt val!Nyx skrev:Det var jag som var tjejen i kassan. Har inte läst Astonishing x-men ännu men jag gillar Fray och Serenity tie-in serien som Joss har skrivit!
Hehe, jag gillar Petrie. Såg SFs kycklingreklam i tunnelbanan, söta kycklingar (fast de är de väl alltid??)Nyx skrev:Sf-bok har inte haft Fray på länge. Jag skaffade mitt ex på Forbidden Planet i London i november. De har faktiskt bättre utbud på serier. Jag köpte flera Buffycomics där också på rea, bl a Ring of Fire som är skriven av Doug Petrie. Inte Whedonklass men underhållande!
*Footnote: Bläddrade lite i Ring of Fire nu för att kolla hur den var tecknad och blev road av repliken: Spike: Hey, you conjured him, Brainiac!
Tea skrev:jag ska vara dum nu och fråga vad dailies är för något
Rombat skrev:Jag gillade del 2.
Det är ingen dum fråga, det är oklipptabuffy avsnitt med alla tagningar, alla vinklar, alltså råmaterialet. Dock är det kanske inte exakt alla scener alltid men... det blir långt men det kan vara rätt kul ibland åtminstone om man är intresserad av skådespeleri och liknande, dessutom så får man se lite behind the scenes gags men inte så mycket då dom ofta stänger av kameran snabbt som tusan
eriked skrev:...men inte så mycket då dom ofta stänger av kameran snabbt som tusan
Glorificus skrev:Orange armband!! Aaaaah!
Glorificus skrev:Och självklart är "Let's go to work"-trycket och Juliet-fotot också bekant.Köpte du James-fotot på konvent- eller konsertresan? *guldfiskögonblick* Gissar att den andra biljetten är från konserten.
Ai skrev:Nu när du säger det så fick jag ju bilder av Tanja! Undras vart dom tatt vägen? Hon var skitsöt och köpte bilder på konserten åt mig!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare