caffeineaddict skrev:SAR är en katastrof plotmässigt men har en mängd klockrena repliker ("I *know* you meant to say gross and disturbing.", "Love makes you do the wacky.", "*cough*KARMA!*cough*", "I just think it's rather odd that a nation that prides itself on its virility should feel compelled to strap on forty pounds of protective gear just in order to play rugby.")
noike skrev:caffeineaddict skrev:SAR är en katastrof plotmässigt men har en mängd klockrena repliker ("I *know* you meant to say gross and disturbing.", "Love makes you do the wacky.", "*cough*KARMA!*cough*", "I just think it's rather odd that a nation that prides itself on its virility should feel compelled to strap on forty pounds of protective gear just in order to play rugby.")
Du glömde bort scenen där de gräver gravar, varenda replik i den är värd guld.
A bear skrev:Och Willow som förhör Jonathan. "Eww!"
noike skrev:A bear skrev:Och Willow som förhör Jonathan. "Eww!"
Willow som förför Jonathan? Yay! Jag visste det fanns något mellan dem.
The Buffster skrev: (Självklart hamnar dom avsnitten jag ogillar mest mot varandra.)
A bear skrev:Då vill jag bara i jämlikhetens namn påminna om att "Go Fish" har Brooke Shields-utläggningen och "This was no boating accident!" Och Willow som förhör Jonathan. "Eww!"
Illyria skrev:Valde också att lägga ner min röst på de andra, men mest för jag inte tycker de borde vara kvar i toppstriden, ingen av dem skulle vara "värdiga" vinnare. Det finns långt värre avsnitt och speciellt att tre avsnitt från s2 är med är absurt. Bästa säsongen!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare