sus@n skrev:9-8 till Who Are You
Who Are You VS Superstar
Who Are You.
jonas skrev:Alltså, jag vill inte vara den som förstör något. Men eftersom jag inte har kunnat vara med och rösta från början, så har jag suttit och räknat lite på vissa resultat. Resultatet ovan är när Who Are You slog ut Hush, men om jag inte räknar helt fel så slutade det oavgjort i stället.
The Buffster skrev:jonas skrev:Alltså, jag vill inte vara den som förstör något. Men eftersom jag inte har kunnat vara med och rösta från början, så har jag suttit och räknat lite på vissa resultat. Resultatet ovan är när Who Are You slog ut Hush, men om jag inte räknar helt fel så slutade det oavgjort i stället.
Jaha då är det bara att göra om alltihop igen då eller?
mattek72 skrev:För ovanlighetens skull så var det varken jag eller Illyria som räknade ihop siffrorna den gången. Så vi går fria från eventuella mordhot.
Illyria skrev:mattek72 skrev:För ovanlighetens skull så var det varken jag eller Illyria som räknade ihop siffrorna den gången. Så vi går fria från eventuella mordhot.
Pheew!![]()
gaspode skrev:Vi kan väl se det som att sus@n röstar på Who Are You även om hon inte skriver det i sin post.
AKS skrev:Nej, nej... Får man inte ändra sin fasta röst när man vill så kan vi inte acceptera en röst som inte ens nämns i skrift. Bara att köra om från Who Are You?/Hush igen...
The Buffster skrev:AKS skrev:Nej, nej... Får man inte ändra sin fasta röst när man vill så kan vi inte acceptera en röst som inte ens nämns i skrift. Bara att köra om från Who Are You?/Hush igen...
Åååh nej, nu fick du mig att tänka på den hemska när OMWF åkte ut mot Never Leave Me-händelsen. Jag som nästan hade kommit över det.
AKS skrev:Sorry. Menade inte att orsaka mental smärta...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare