Gordo skrev:Ännu ett lätt:I’m being, you know, sarcastic or whatever
Harmony till den där store minionen i "The Real Me".
Ny:
Observe my bitter ranting. Hear the shrill edge of hysteria in my voice.
Gordo skrev:Ännu ett lätt:I’m being, you know, sarcastic or whatever
Observe my bitter ranting. Hear the shrill edge of hysteria in my voice.
and then she said I was being sarcastic, which I was
Tinwiel skrev:Jämansch, vad duktiga ni är! Jag kommer sällan ihåg från vilket avsnitt ett citat är, om det inte är nåt av de jättekända citaten, jag kommer ofta bara ihåg att jag har hört det, och möjligtvis i vilken säsong det är, eller vem som har sagt det, men inte vilket avsnitt...
Jag är imponerad.
Gordo skrev:Tinwiel skrev:Jämansch, vad duktiga ni är! Jag kommer sällan ihåg från vilket avsnitt ett citat är, om det inte är nåt av de jättekända citaten, jag kommer ofta bara ihåg att jag har hört det, och möjligtvis i vilken säsong det är, eller vem som har sagt det, men inte vilket avsnitt...
Jag är imponerad.
Vad gullig du är Tinwiel
Tinwiel skrev:Ååh, vad snälla vi är med varann. Tur att JRT inte är här, då skulle vi bli rådissade.
Gordo skrev:Tinwiel skrev:Ååh, vad snälla vi är med varann. Tur att JRT inte är här, då skulle vi bli rådissade.
Ja visst är vi![]()
Jag tror att vi håller på att vinna över JRT till den ljusa sidan, några flerså är nog saken klar!
Gordo skrev:Jag tror att vi håller på att vinna över JRT till den ljusa sidan, några fler :hippiebunny: så är nog saken klar!
JRT skrev:Gordo skrev:Jag tror att vi håller på att vinna över JRT till den ljusa sidan, några fler :hippiebunny: så är nog saken klar!
Dra inte in mig i erat sockersöta utbytande av hippiepropaganda. Love is a trick that nature plays to get us to reproduce. I want no part of it.
Mr_Jack skrev:Nytt Citat:I like the quiet
Är inte säker på att det inte har varit uppe redan. Det är ett av mina favoritcitat iallafall, så det skadar väl inte att dra upp det igen isåfall.
Nyx skrev:Mr_Jack skrev:Nytt Citat:I like the quiet
Är inte säker på att det inte har varit uppe redan. Det är ett av mina favoritcitat iallafall, så det skadar väl inte att dra upp det igen isåfall.
Xander till Zombie-Jack i The Zeppo?
I know that's where I go to get my scorn on.
Nyx skrev:Sorry, ursäkta dröjsmålet.Har underhållit tyska gäster hela helgen. Här kommer nästa citat:
I know that's where I go to get my scorn on.
I'm happy. Faith is evil.
Illyria skrev:Faith säger det om sig själv, när hon är Buffy?
Yeah, they're scary and horrible!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare