monkeyboy skrev:James Marsters är väl knappast snyggare än David Boreanaz, möjligtvis lite mer utstrålning och charm men i ren skönhet spöar David skiten ur honom....
Sara skrev:Men när det kommer till karaktärerna så föredrar jag Spike och jag tycker även att Angel är roligare och mer intresant när han är med Spike...
noike skrev: Bah! Bah! Jag kan säga det igen: bah! Angel är rolig i hela sin egen serie. Spike är rolig i tre: Buffys s4 och delar av s3 och s5 (sammanlagt en) och i Angel s5. Intressant är Spike upp till och med halva s6, sedan blir han rätt tråkig i Buffy och det verkar som om att han bara är med för att alla riktiga och virtuella tonårstjejer krävde det.
noike skrev:Sara skrev:Men när det kommer till karaktärerna så föredrar jag Spike och jag tycker även att Angel är roligare och mer intresant när han är med Spike...
Bah! Bah! Jag kan säga det igen: bah! Angel är rolig i hela sin egen serie. Spike är rolig i tre: Buffys s4 och delar av s3 och s5 (sammanlagt en) och i Angel s5. Inressant är Spike upp till och med halva s6, sedan blir han rätt tråkig i Buffy och det verkar som om att han bara är med för att alla riktiga och virtuella tonårstjejer krävde det.
noike skrev:Sara skrev:Men när det kommer till karaktärerna så föredrar jag Spike och jag tycker även att Angel är roligare och mer intresant när han är med Spike...
Bah! Bah! Jag kan säga det igen: bah! Angel är rolig i hela sin egen serie. Spike är rolig i tre: Buffys s4 och delar av s3 och s5 (sammanlagt en) och i Angel s5. Inressant är Spike upp till och med halva s6, sedan blir han rätt tråkig i Buffy och det verkar som om att han bara är med för att alla riktiga och virtuella tonårstjejer krävde det.
Jodokast skrev:Debatten går vidare mellan vampyrerna med själ. När det gäller skådespeleriet så tycker jag att James gör ett otroligt jobb med sin dialekt eftersom han är född amerikan. Däremot kan man ju undra om han inte är uppvuxen i England för hans dialekt är väldigt bra.
Såg några avsnitt av Kommisarie Morse och de använder många uttryck som även Spike använder känns som han gjort duktigt med research.
Vampire Lover skrev:Liam/Angelus/Angel är ju från Irland men David kör ingen dialekt vad jag hör. Inte ens när man får se honom när han bodde på Irland.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare