Tob skrev:A Bear: Du har skrivit upp 11 avsnitt. Bargaining är 2 avsnitt. Du kan väl plocka bort 1 eller ange vilket av bargaining avsnitten. Kanske kan kännas som petitesser...men vet inte hur jag skall räkna det så jag tror nog det blir bäst så.
A bear skrev:Tob skrev:A Bear: Du har skrivit upp 11 avsnitt. Bargaining är 2 avsnitt. Du kan väl plocka bort 1 eller ange vilket av bargaining avsnitten. Kanske kan kännas som petitesser...men vet inte hur jag skall räkna det så jag tror nog det blir bäst så.
Hmmm, på min DVD-box är Bargaining ETT avsnitt. Dubbellångt visserligen... men jag böjer mig och editerar.
Tob skrev:8-delsfinal: 23/6-26/6 (förlängt pga midsommar)
Illyria skrev:Tob skrev:8-delsfinal: 23/6-26/6 (förlängt pga midsommar)
Gärna ytterligare en dag, annars kommer ivarjefall jag troligen missa den omröstningen (pga midsommar).
Illyria skrev:sus@n skrev:Jag tycker tjatet kan sluta om bättre turneringsalternativ
Jag tycker fortfarande det är helt okej att uttrycka sin åsikt.
Nyx skrev::eek: JRT tycker inte om Hush?
latarmig skrev:Däremot kändes det lite konstigt när jag efter att ha gjort en första gallring efter de avsnitt jag ville ha med ur sjunde säsongen konstaterade att det bara var sex avsnitt. Jag borde nog se om den säsongen snart.
AKS skrev:jag var tvungen att gå ner längre i kvalitet än i de andra säsongerna. Vilket, för min del, stämmer bra överens med att S7 är den näst sämsta säsongen.
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]