Ai skrev:Både Helpless och The Zeppo förlorar!
Ai skrev:Jag är personligen inte så vansinnigt imponerad av Becomming som många andra verkar vara.
JRT skrev:Ai skrev:Både Helpless och The Zeppo förlorar!
Precis som medelmåttiga avsnitt bör mot seriens bästa.
JRT skrev:You have yet to see the light, small people.
AKS skrev:Fast även om inte du är imponerad av Becoming så borde du ju inte bli förvånad om det vinner mot The Zeppo etc.? Jag hade däremot, med rätta, blivit mycket förvånad om The Zeppo vunnit mot Becoming. Jag pratar här inte om personliga åsikter och känslor inför/om avsnitt utan om hur populära avsnitten är rent allmänt.
AKS skrev:Ai, jag har inte tillrättavisat dig. Jag var bara nyfiken på om du var förvånad över att Becoming är populärare än The Zeppo. Och då menade jag alltså inte som personlig åsikt utan förvånad trots att du antagligen (precis som jag) besökt väldigt många BtvS-sidor et cetera genom åren och fått en känsla för vilka avsnitt som är populära och omtyckta. Jag tycker t ex att Becoming är bättre än OMWF, men jag skulle inte bli förvånad om OMWF vann. Däremot skulle jag bli mycket förvånad om The Zeppo eller Tabula Rasa vann mot Becomin även om jag gillar avsnitten.
Ai skrev:Generellt så är jag inte speciellt förvånad, nej. Men eftersom jag är en envis människa som tror på mina medmänniskor så finns där en gnutta förvåning varenda gång när sånt här händer - eftersom jag ärligt tycker att The Zeppo är bättre än Becomming. Och när jag upptäcker att fler inte tycker som jag så blir jag alltså förvånad.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare