Ai skrev:Jag måste sluta se om det där avsnittet - speciellt med kommentatorspår - för jag lider varje gång när Faith/Spike scenen kommer och jag vet att hon tackade nej till spinoffen...
eponinethen skrev:Gah, fatta att vi hade fått en Faith spin-off om hon bara velat, just då...
mattek72 skrev:eponinethen skrev:Gah, fatta att vi hade fått en Faith spin-off om hon bara velat, just då...
Jag håller med dig.
mattek72 skrev:JRT skrev:Klart man hittar dig i den här tråden.![]()
Är du överraskad på något sätt?
JRT skrev:mattek72 skrev:JRT skrev:Klart man hittar dig i den här tråden.![]()
Nja. Would have pegged you more as a Riley fan.![]()
mattek72 skrev:JRT skrev:mattek72 skrev:JRT skrev:Klart man hittar dig i den här tråden.![]()
Det var stor sorg när han lämnade serien.
A bear skrev:mattek72 skrev:JRT skrev:mattek72 skrev:JRT skrev:Klart man hittar dig i den här tråden.![]()
Det var stor sorg när han lämnade serien.
Att han gjorde det levande, menar du?
ladymorganlefay skrev:scenen när de möts i buffys sömn och i faiths koma är så fin, när de bäddar sängen tillsammans.
Varför kan de inte bara kramas
ladymorganlefay skrev:scenen när de möts i buffys sömn och i faiths koma är så fin, när de bäddar sängen tillsammans.
Lipton skrev:Man ska bevisligen inte stå och läsa medans man svarar i telefon, jag svarade just "välkommen till Faith" här på jobbet, som tur är så lyssnar inte folk som ringer på vad man svarar så hon märkte inget. Pinsamt dock.
Binchy skrev:Appropå telefoner, råkade ut för någon som ville sälja prenumerationer på Bamse, varpå jag svarade att det är ingen idé att ringa hit, vi kan inte få några barn. Då blev hon lite platt...
Lipton skrev:Binchy skrev:Appropå telefoner, råkade ut för någon som ville sälja prenumerationer på Bamse, varpå jag svarade att det är ingen idé att ringa hit, vi kan inte få några barn. Då blev hon lite platt...
Även om telefonförsäljare är the scourge of humanity, så tycker man *nästan* lite synd om din bamseförsäljare.med betoning på nästan.
A bear skrev:Väl beprövad teknik mot telefonförsäljare:
- Ja, det är a bear.
- Hej, jag heter Kent-Niklas och ringer från Vivillhadinapengar AB.
- Du, det låter jätteintressant, kan du bara vänta ett par sekunder så får jag lyfta grytan av spisen?
- Visst!
Sen lägger man ifrån sig luren och återgår till vad man nu höll på med - lyssna på musik, dammsuga, äta, läsa, surfa etc. Gärna så högljutt som möjligt. Efter en kvart lyfter man luren - är Kent-Niklas kvar har han bevisat att han är enträgen och vinner en chans att försöka sälja nånting till mig. Hittills är det ingen som hållit ut. Som jag ser det innebär det att man
a) ger Kent-Niklas en välbehövlig paus i ringandet så han får tänka över sitt yrkesval
b) förskonar någon annan stackare från att bli uppringd
c) kostar pengar för telemarketingbolaget utan att de får nåt för det
d) tillfredsställer sin inre sadist.
mattek72 skrev:Binchy skrev:Jo, jag tycker nästan synd om henne också.
Synd om försäljare
adolvsson skrev:Å ena sidan kanske man inte vill riskera skrämma bort en ny medlem det första man gör, å andra sidan finns här ett alldeles utmärkt tillfälle till referens som man inte gärna vill missa.
Ett dilemma.
Ni vet vad jag väljer.ladymorganlefay skrev:scenen när de möts i buffys sömn och i faiths koma är så fin, när de bäddar sängen tillsammans.
LESBIAN!
Så blev det. Denny Crane.
Ai skrev:Såg om Dirty Girls igår, och hamnade i samma funk som vanligt...
VILL HA EN FAITH-SPINOFF!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag måste sluta se om det där avsnittet - speciellt med kommentatorspår - för jag lider varje gång när Faith/Spike scenen kommer och jag vet att hon tackade nej till spinoffen...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare