monkeyboy skrev:Kan inte riktigt bestämma mig, gör som latarmig...
CheeseGuy skrev:Spoiler Angel säsong 5:
Sen får man ju inte glömma Andrew i Damage (och TGIQ, men där är han inte lika rolig).
The Buffster skrev:Hur lätt som helst:
1. Andrew. Har sagt det förut och säger det igen,
om jag inte var kär i Spike så skulle jag vara kär
i Andrew. Så rolig och så söt.
mattek72 skrev:Jag gillar ju inte trion alls, men eftersom de ska föreställa onda. Så får det bli Warren, det är bara han som funkar som ond.
Illyria skrev:mattek72 skrev:Jag gillar ju inte trion alls, men eftersom de ska föreställa onda. Så får det bli Warren, det är bara han som funkar som ond.
Visst ska trion föreställa onda på ett sätt, men egentligen är det mest Warren, de andra två är mest små pojkar som leker och inte inser allvaret.
Binchy skrev:Jag känner snarare moderskänslor gentemot Andrew. Han är ju så tafatt
och försöker så energiskt att vara supervillain.
Illyria skrev:mattek72 skrev:Jag gillar ju inte trion alls, men eftersom de ska föreställa onda. Så får det bli Warren, det är bara han som funkar som ond.
Visst ska trion föreställa onda på ett sätt, men egentligen är det mest Warren, de andra två är mest små pojkar som leker och inte inser allvaret.
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Efter s 7 så är man ju helt såld på Andrew.
Det går inte att vara annat, för att upprepa vad The Buffster sa: han är så fruktansvärt söt
Tinwiel skrev:Nån skrev i en avsnittstråd att dom började lessna på Andrews nördiga kommentarer till allt.
Tinwiel skrev:Dom skulle bara vara, som Illyria säger, små pojkar som leker och inte fattar vad dom sysslar med. Sen går allt överstyr.. Ondskan kommer i många skepnader. Trion är en annan sorts ondska, aningslösheten, brist på eftertänksamhet, empati och insikt, nåt slags behov av att hävda sig, omogenhet, oförmåga att ta egna beslut som inte stämmer överens med gruppens. Sen att Warren visade sig vara en fullfjädrad psykopat, ja det är inte så konstigt. Har man redan psykopatiska tendenser och börjar leka med liv och död på det sättet, så lär det spåra ur.. Hatar Warren. Hatar. Men, som sagt, han är en underbar skurk. Människorna är ju oftast dom "creepigaste" (svengelska) skurkarna.
The Buffster skrev:Jag kan i och för sig förstå dig men eftersom jag är yngre än honom så
är det inte alls sådana känslor som jag känner för honom. Sen kan man
nog se det så att Spike är min drömkille men om jag mer realistiskt
skulle tänka någon som jag passade ihop med så är det definitivt Andrew.
Han är så fruktansvärt söt.
Rombat skrev:Röstade på Andrew mest av den anledning jag är en nörd, och han är lätt den nördigaste av The Nerds![]()
Var väääldigt nära att rösta Jonathan, mycket på grund av hans extrema mognad i säsong 7.
Precis innan han dör vill man ju bara krama killen. Blir lite sur på Andrew för det där
Illyria skrev:Binchy skrev:Eh, jag är 7 år äldre än Andrew/Tom Lenk
Karaktären Andrew är yngre, borde ju vara mer jämnårig med scoobies.
Binchy skrev:Andrew är väl inte direkt lagd åt att falla för tjejer, tyvärr. Men Tom Lenk
kanske är mer intresserad av tjejer, vem vet?
A bear skrev:Och jo, Tinwiel, jag tycker att Andrew används lite för mycket i s7
Han är en lysande rollfigur, erbjuder många gapskratt fram till "Storyteller" och får några av de bästa scenerna i de två sista avsnitten... men lite för ofta känns det som om de använder tid de borde använt till att bättra på arcen till att dra Star Wars-skämt. Andrew är FÖR användbar, så fort de behöver fylla två minuter låter de Andrew säga något roligt hellre än att försöka... tja... få in Giles och Xander i storyn, eller förklara exakt hur The First funkar, eller avliva några potentials på nåt intressant sätt...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare