noike skrev:Det hoppas jag. Namnet låter dumt och inte alls så trailer-trashigt som jag fått intrycket att Faith kommer från.
AKS skrev:Har vi inte fått se Liams gravsten i nåt avsnitt... (Darla eller Somnambulist eller nåt sånt, var lääänge sen jag såg Angel S1 och S2)? Eller får man bara se graven och inte gravstenen?
Ai skrev:AKS skrev:Har vi inte fått se Liams gravsten i nåt avsnitt... (Darla eller Somnambulist eller nåt sånt, var lääänge sen jag såg Angel S1 och S2)? Eller får man bara se graven och inte gravstenen?
Man får bara se årtalet och inskriptionen Beloved Son eller nåt sånt. Inget namn. Somnambulist har jag för mig.
RalfiParpa skrev:Nu väntar jag på Liam och Williams efternamn.
RalfiParpa skrev:noike skrev:Liam O'Toole och William Shefield-Smythe.
Nu hittar du på. Eller?
VelocityBoy skrev:Tja jag ser inget problem med namnet Faith Lehane men i mina ögon så kommer det alltid att vara den efterkonstruktion det är.
AKS skrev:... Argh! Varför tackade Eliza nej till en spinoff?!
Ai skrev:AKS skrev:... Argh! Varför tackade Eliza nej till en spinoff?!
Just den tanken slår mig ofta! Nog för att Tru Calling var rätt så intressant fläckvist, och visst kan jag förstå att hon kände sig smickrad att rollen var skriven med henne i tanke... MEN!!!!
Ai skrev:AKS skrev:... Argh! Varför tackade Eliza nej till en spinoff?!
Just den tanken slår mig ofta! Nog för att Tru Calling var rätt så intressant fläckvist, och visst kan jag förstå att hon kände sig smickrad att rollen var skriven med henne i tanke... MEN!!!!
AKS skrev:(Sorry att jag talar för dig, Ai.)
AKS skrev::)
Don't underestimate omnipotence, boys and girls.
VelocityBoy skrev:AKS skrev::)
Don't underestimate omnipotence, boys and girls.
Hehe jag läste det först som 'impotence'
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare